HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

onsdag 18 januari 2012

ARTE PURA & VAD NI ÄR SNÄLLA!


Godmorgon vänner!

Då ska vi se om det fungerar i dag som det ska...

Har haft världens datorstrul med dels Blogger, mail ja allt.
Det började med att jag var tvungen att byta webbläsare till Google Chrome, uppgradera Photoscape och fixa och trixa, sen verkade det som hela PCn inte ville mer ett tag:/
Så frustrerande när det inte fungerar! 

Nu hoppas jag på det bästa och att jag kan kommentera hos er andra och ni hos mig.
Det verkar som många har haft problem. Så är det med oss, vi är vanemänniskor och det tar en stund med förändringar, även om det förmodligen är till det bättre;)
Så ett tips till er som det strular för (vilket är ganska många) är att byta webbläsare!;)

Ett nytt helt lovely märke finns nu hos Zanslösa!
Har ni sett Arte Pura? Wow vilka saker! Det finns underbara tunikor, blusar, sängöverkast, sänglinne, frotté och massa fina textilier! Kika in på deras hemsida och Oooooa lite;)
 Helt fantastiskt fin blus frå Arte Pura, capris 1300:-...Vilka spetsärmar och vilka detaljer! Suck...:;)
 Olika supersöta knappar, så annorlunda och snyggt!
Tyvärr har jag ingen bild med den här fina tunikan på, men den är underbar! 
 Sanslöst fin tunikablus i linne med otroligt fantasifulla små söta knappar och andra små berlocker påsydda;)
På ärmen är det små fina berlocker som ser ut som glasberlocker fastsydda, å den är ljuvlig!


Jag måste TACKA för alla, hela 6 st (!) awarder jag har fått den senaste veckan!
Tusen, tusen tack ni härliga som har gett mig dem!
Jag är stolt tacksam och skulle vilja ge minst ca 150 bloggare tillbaka, men det blir ett låååångt inlägg då=)

Så därför väljer jag inte ut några speciella nu utan jag ger er alla goa, superinspirerande, härliga bloggare en award så ta till er den! 
I går hade den här lille herrn (ja han är 2 år äldre nu än på bilden;)) namnsdag!
Roligt faktiskt att de har ändrat om bland namn och namnsdagar!
Lilla A heter Anthony, inte så vanligt namn i Sverige och just den 17 jan numera har Anton och Tony namnsdag;) Det blir ju Anthony=)

Nu väntar sängen snart på mig hemma efter nattens bravader på P;)

Ha en riktigt fin dag alla ni!

KRAM

6 kommentarer:

  1. så jätte fin TUNIKOR♥ man får nästan lite sug att handla lite vårkläder=) kram

    SvaraRadera
  2. Vilka roliga härliga stolsöverdrag :) Funderar febrilt på om ett skulle kunna passa in här. Och den sista blusen skulle passa perfekt till något nytt som landat här.
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Svar
    1. Bara så fina tunikor!Ha en skön onsdag söta du .Kramar Rita ♥

      Radera

Related Posts with Thumbnails