HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

torsdag 12 januari 2012

BLOPPIS!



Godmorgon vänner!

Mår ni bra?;)

 
I går hann jag tyvärr inte med något inlägg, då dagen försvann i rensande hemma och lite annat! Skönt att plocka i ordning och rensa bort det som kan komma till användning och nytta någon annanstans. En hög åker till Röda Korsets butik, en del tänkte jag bloppa lite billigare här=)

Inga dyrbara märkessaker, men tycker det är smart ändå att sälja vidare och då är bloggen ett bra forum. Är ni intresserade av att köpa något så maila mig på

Priserna är inklusive porto.

Nr 1. SÅLD!
Tröjtunikan överst från HM i st S, men passar alla från S-L!
Jättefin och obetydligt använd. Rymlig i storlek som modellen ska vara, som en oversized tunikaklänning.
Prisidé: 125:-
 Nr 2.
Skinnstövlar i fint skinn från Nilson, st 38, sköna i modellen och inget slitna,obetydligt använda, har varit med på några fester;)
Skaftet går att vika ner eller ha uppfällt.
Prisidé:
425:-
 Nr 3.
Superfin söt blus med fin spets från YEST, obetydligt använd i st S
Prisidé:
250:-
 Nr 4. SÅLD
Söt blus från Gina Tricot, st S men passar en M med.
Obetydligt använd.
Prisidé: 125:-
Nr 5. 
Snygg väst från SOYA i st S, cremebeige! Jättefin med volang baktill och dragkedja fram. Från hösten-11. Skinnimitation som verkligen ser ut som skinn.
Prisidé:
225:-
 Nr 6.  SÅLT!
Det jättesnygga helt nya halsbandet från Lilly of Sweden, träpärlor i brunt, med toffs.
(Jag har själv kvar ett i svart, så snyggt!;))
Prisidé: 210:-
Nr 7.  SÅLD
Mycket fint armband från Vintage by fée, obetydligt använt.
Prisidé: 100:-


Sköt om er i torsdagen tjejer;)
Vi ses lite senare i dag!

3 kommentarer:

  1. Hallå vännen jag köper halsbandet, kan jag maila dig mina uppgifter ikväll? Måste rusa nu. Kram!

    SvaraRadera
  2. Bara så fin tröjtunika ,är den varm eller behöver det bli varmare ute.Tyckte den var skitsnygg.Den blev jag förtjust i.Ha en skön torsdag raring.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. hej fina du! är lite intresserad av den där västen, inte skulle du kunna skicka lite fler bilder på den? Gärna med den på. Du når mej på louisevitadrommar@hotmail.com

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails