HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

måndag 9 januari 2012

EN GLAD NYHET - TINE K KOMMER TILL LILLA STAN!




Hallå sköna måndag....eller?
Kanske lite överdrivet;)

Lite ljusare ute i alla fall, alltid något.
Ska inte skryta med att jag var pigg i dag på morgonen, det vore också en överdrift!=)

Ompratade, omtyckta Tine K visas det massor av i många bloggar just nu.
Jag gillar hennes inrednings-prylar och -tänk mycket med, även om jag gärna blandar upp det med den lantliga stilen. Vårens nyheter är som man ser på produkt- och inspirationsbilder såååå fräscha!

Så.......
Gladaste nyheten i dag är att Tine K kommer till Eksjö och butik Zanslösa!=)
Malin & jag åker på inköp i början av februari och sen kommer leveranserna så snart det är möjligt. För vår lilla stad är det ett jättelyft att få det fina märket hit!

Känns otroligt kul, då jag har några kommande "inredningsuppdrag" framöver och vi kanske kan shoppa lite av detta snygga märke;)
En av hennes fina stråväskor köpte jag själv i somras, jättefina och somriga.
Stora och bra som strandväskor.



Så njut nu alla ni som bor i stan och i närheten!
Det kommer fiiiiiiiina saker;)


8 kommentarer:

  1. Hej vännen å vad avis jag blir både på att du får följa med och shoppa och att du får en affär med hennes saker. Bilderna visar precis mina färger!!!
    En sådan väska har stått högt på min önskelista länge, men jag kommer aldrig till skott. . .
    Kanske denna sommar!!!
    Kramkram och ha en skön dag <3 nettan

    SvaraRadera
  2. Vad kul, jag bor ju inte långt ifrån Eksjö. Finns så mycket snyggt!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Så fantastiskt att få vara med att shoppa sådär! Gillar verkligen mycket av Tine K! Måste nog kika in hos zanslösa i sommar när vi har vägarna förbi:-) gokväll o kram!

    SvaraRadera
  4. ...allt från Tine.K är verkligen supersnyggt ...får planera in en tripp till Ekskjö i sommaren när jag är i Småland tror jag ...*ler

    Kram

    SvaraRadera
  5. Tine K är bara så fint underbart ljuvligt och alldeles fantastiskt!!

    Kram ♥

    SvaraRadera
  6. Så kul! Hon har ju så mycket fint kram

    SvaraRadera
  7. Tack snälla du:)

    Ja herrgud så mycket fint det finns, gillar också hennes saker jättemycket:) Lyckliga dig som får det nära dig!

    Ha en fin kväll
    Kraam Susanne

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails