HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

tisdag 28 februari 2012

EN DRÖMVÅNING





Godmorgon girls!

Startar tisdagen med en galet fin våning i Göteborg som man kan kika på hos Alvhems Mäkleri & Interiör. Oj vilka våningar de säljer! Många av er känner ju till dom och tittar säkert in där ofta...jag med;) En mäklarfirma utöver det vanliga vill jag lova!


Man kan ju leka med tanken att få inreda den här fiiiiina etagevåningen som är i toppskick med vackra sekelskiftesdetaljer.

Ja vad säger ni? Vilken våning eller hur?


Just en etagevåning mitt i stan får mig att tänka på när stora A och jag var i Stockholm för flera år sen och bodde hos en tant på Söder. Coolaste etagevåningen hade hon och hyrde ut rummen på övervåningen! Vi bodde där några nätter och frukost serverades av damen i hennes kök;) Som bästa hotellfrukosten kan jag lova, sen satt man där och åt pratade med henne som om man var och hälsade på mormor=)


Nu ska jag sova...världens längsta arbetspass är över och mina ögon går i kors;)


Önskar er en fin dag!


11 kommentarer:

  1. Så festligt, då fick hon lite sällskap också:-) jätteläckert med etage! Sov gott:-) kram

    SvaraRadera
  2. Nu snackar vi våning.....ett kök helt i min stil....

    Sov gott....KRAM

    SvaraRadera
  3. Jag har alltid undrat hur man får upp möbler till andra våningen med en sådan trappa?

    SvaraRadera
  4. Vilken jättefin lägenhet. Så roligt att du bodde hemma hos henne, låter som att det var en vinna vinna situation ;)
    Sov gott.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Ja, vad säger man? Inget kanske, man baxnar :)

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Sv; Jaaa visst är porslinskopparna uuunderbara, to die for! ;) Får sitta på händerna för att inte spendera hela min lön på den där porslinsserien ;)

    Tack för dina fina ord, värmer verkligen! Du visar verkligen upp den ena godbiten efter den andra själv..älskar bilderna ovan, är en sucker för spröjsade fönster!!
    Kram Mary

    SvaraRadera
  7. Visst är den fin! Min arbetskamrats vännina var med på budgivningen. Vet ej om hon vann och köpte den?! Vet bara att hon var med och gick hårt fram för att få den!! Spännande:)

    Ha en fin kväll fina du!
    kram CC

    SvaraRadera
  8. Herregud vilken våning! Kram!

    SvaraRadera
  9. Wow, vilken underbar våning!! Så fin och som du skriver, tänk att få inreda den!

    Hoppas du får vila och känner dig pigg och utvilad imorgon!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  10. Alwhems mäklare får mig att vilja flytta till Göteborg! Så läckra våningar med tjusiga interiörbilder! KRAM Anna

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails