HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

tisdag 21 februari 2012

KLADDKAKA & BRANTINGTIPS!


Godmorgon!

Tänkte tipsa er i dag om en Brantingklänning några har frågat efter!

Men först...
En bit kladdkaka till fikat kanske?;)
Vi mumsade lite igår i alla fall, gott med en klick vispad grädde till.
Bakade i IB laursens fina rosa hjärtformar;)

Min fina Brantingklänning har jag visat er tidigare, jag köpte ju den långa modellen ovan som I just love, men några har frågat efter den korta modellen som nedan och den finns HÄR!
Mysiga butiken Hemma hos Emma i Vimmerby har den i sin webshop om du är sugen!=)


Nu fångar vi tisdagen vänner!;)



10 kommentarer:

  1. Den korta med ärm har jag slagit till på, den är ju alldeles underbar :)

    SvaraRadera
  2. Vad gott med kladdkaka, här är det semla:-) den är helt underbar denna från branting! Ha en fin tisdag! Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka söta former. En mamma och en sonform. Hur gör man med tiden. Får man passa och känna med sticka. Usch jag är så dålig på att baka. Kram

    SvaraRadera
  4. Å så fina! Och så gott med kladdkaka!
    Det brukar min äldste baka när han tycker vi ska ha fika. Lätt och lyxigt gott:)

    Susanne

    SvaraRadera
  5. Ser gott ut, tack för tipset. Vilka vackra klänningar, Såååå fina! Ha en fin tisdag. Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Så gott med kladdkaka. Och semlornas dag idag. Kanske får det slinka ner någon sådan.
    Ha en fin dag söta!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Ljuvligt! Underbar klänning och kärleksfulla kladdkakor.
    Hoppas du får en fin dag.

    SvaraRadera
  8. Vilka inspirationsbilder till god fika och underbara klänningar!!!

    Blir så glad när jag kikar in hos dig! Hoppas på fler bloggträffar då man kan prata lite!

    Många kramar ANna

    SvaraRadera
  9. Underbara kläder....älskar den med kort ärm! *Oj så fin jag hade varit i den ;-)

    KRAM

    SvaraRadera
  10. Åh så underbara kladdkakor, blir riktigt sugen. Klänningarna är så fina kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails