HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

söndag 18 mars 2012

VILL DU FYNDA?

 



Godmorgon sköna söndag!

I Småland regnar det, var är solen?=)


Ni är många som har frågat i omgångar om mina beiga stövlar jag haft ganska ofta till olika outfiter, både de i skinn och i mocka. 

Tänkte därför tipsa er om de här stövlarna som påminner en del om mina modeller, som finns på Ellos för dunderpriset 299;-
Hur kvalitén är till det priset har jag ingen aning om, men de ser ju fina ut!
Faktum är att det ibland kan var riktigt bra, trots det låga priset.
Dessutom finns ett erbjudande som gäller till den 18/3 om 40% på dyraste vara.
Det gäller ju i alla fall hela söndagen i dag då=) 
Skynda er att fynda, ni kanske får snygga stövlar till våren för 150:-!

(Jag har inte beställt dem själv då jag har mina 2 par sen innan i äkta skinn och mocka, så jag kan som sagt inte garantera kvalitén, men det är ett bra tips!;))


Ses senare!

KRAM VÄNNER


5 kommentarer:

  1. Tack för tipset!:) dina stövlar är väldigt snygga! kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan!

    Inte dumt att fynda stövlar för under 200;-

    Ha en fin dag!
    kramen Jenny

    SvaraRadera
  3. Tjo snygging med den goda smaken:)
    Tackar för tipset.

    Såg att du inte var med och tävla hos mig. Tror att Millamix tävlingen
    har mycket i din stil. Kika in hos mig och delta ♥ Tävlingen slutar i kväll.

    Ha det bäst snygging
    ♥CC♥

    SvaraRadera
  4. Hahahah det här blir ju tokigt! Jag skulle ju tacka dig för din fina kommenter inne hos mig idag - jag blev så glad.


    kram igen cc

    SvaraRadera
  5. Jag har haft hem de där stövlarna och de är urdåliga tyvärr. Det är tunt sladdrigt tyg som blir blött genast och sen är modellen väldigt vid nere vid anklarna. Synd, för Ellos brukar annars ha riktigt fina skor!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails