HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

söndag 22 april 2012

SÖNDAG, PLANERING & VÄNTAR PÅ VÄRMEN!




Hallå tjejer!

Ledig söndag här och jag bakar frallor och ska ut i spåret nu med de vita!
Skönt att ta det lugnt med långfrukost;)

Tycker om det gröna i mitt köksfönster just nu...
En ljuvlig lavendel på stam och basilika i kruka...mmmm gott att bara plocka av när man lagar mat.

Som ni förstår snurrar mitt huvud nu av inredning, kök, kakel och annat=)
En given tapet är redan klar! Min fina rostapet i sovrummet ska även sättas i sovrummet på en vägg i den nya lägenheten! Den kan jag inte vara utan känner jag;)

Ska försöka rita upp med och se om jag kan få rum på ett bra sätt (vilket jag tror) med en arbetshörna i det stora vardagsrummet, så mitt nya fina arbetsbord kan stå där, för det ska jag absolut ha!
Väntar, väntar och väntar på VÄRME så jag kan inviga mina fina fynd-Odd Molly klänningar framöver!
Det har inte riktigt varit tillfälle att ha dem än, men nu kommer ju Valborg och en del andra mysiga helger framöver;)


Önskar er en sköööööön söndag!



15 kommentarer:

  1. Vad härliga bilder från ditt kök!
    Ballerinaskorna i tidigare inlägg är så fina, tack för tipset!
    Ha en fin söndag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Oj vad fin den var din oddmolly klänning! Så fint du har hemma också! Kram fina du!

    SvaraRadera
  3. Åh, så kul det ska bli att följa dig under nystarten i ditt nya hem! Tjoho!

    Vi har själv börjat kolla runt, då vi börjar växa ur denna 2:a vi bor i nu. Men inser att det kommer ta sin tid att hitta något som känns rätt och passar in, och så ska man vinna budgivning också... Ja, det är inte gjort över en natt precis. Nej.

    Så GRATTIS! Har förstått att du letat länge! Jätteskoj för dig!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Ja tack - värme och ett användbart kök tack :)
    Kram fina du

    SvaraRadera
  5. Värmen ska komma nu i veckan:) Kram

    SvaraRadera
  6. Så fint i ditt fönster! Gillade lavendeln.
    Spännande med nytt boende men det är mycket att tänka på med ny inredning...
    Fin klänning!!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  7. Sitter också och väntar på värmen, dödstrött på det här kalla, ruttna vädret! Och vad roligt med lägenheten - STORT GRATTIS!! Visst är det roligt att sitta och tänka på hur man ska inreda :-)

    Skön söndagskväll!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Tackar ja till värmen här med! Vilken ur fin klänning du hittat från Odd molly ♥
    Du kommer bli super fin i den!

    ha en fin kväll!
    kram CC

    SvaraRadera
  9. Grattis till nytt boende, vad roligt!

    SvaraRadera
  10. Vilken läcker Odd Molly...och allt annat med :)

    Kram och gonatt!

    SvaraRadera
  11. Jaa jag längtar också till värmen! Först lovade de värme till nästa helg, men nu ser det ut som dom ändrat sig, iallafall här där jag bor! Kul med nytt boende! Ska ni sälja huset och flytta till lägenhet i stan? Det blir nog en stor omställning isåfall! Men det är ju så var sak har sin tid! Snygga bilder du bjuder på!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  12. Nu kommer värmen snart och det är helt underbart! :)
    Ha en riktigt härlig vecka!
    Kramar!

    SvaraRadera
  13. Vackra bilder! Ja nu får värmen komma, jag väntar också och håller tummarna för Valborg, kram

    SvaraRadera
  14. Ja nu längtar jag också efter sommar och värme. Försöker locka hem mannen från jobbet för att han ska ta tag i högtryckstvätten och vårt stora trädäck. Vill ju börja fixa med poolöppningen och alla blommor som ska planteras och införskaffas. Nu är det ju bara krukorna förstås.....

    Klart du ska ha din fina rosentapet med i nästa lägenhet. Den är så underbar.

    KRAM

    SvaraRadera
  15. Vad mycket fint .Ja din Odd-Molly var ju bara så söööööt.Ha det gött.Kram Rita ♥

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails