HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

tisdag 22 maj 2012

MINIVISNING & INSPIRATION MED SOMMARFRÄSCHT



Hej mina bästa bloggläsare!


Å vad jag älskar det här underbara vädret som är nu=)

Tack för era fina hälsningar till mig här i mail och annat. Det är så skönt att läsa dem!
Jag är inte riktigt på banan än med livet som tumlat runt, men det tar sig.
Jag har bestämt med att det får ta sin lilla tid...Så är ju livet, upp och ner. 
Jag har ju mina närmaste som finns ♥
Jag umgås med mycket vänner och har kommit igång med träningen ordentligt med, det känns bra!

I går fixade jag lite praktiska saker som exempelvis lämnade in bilen för en riktig uppfräschning, tog en långpromenad i solen med doggis och var i Värnamo med sonen som tittade på en bil. 
Jag hann också med en minivisningsfotande hos Hem Å Vila här i stan tillsammans med ägarinnan Gunilla, som vi fixade för er =) 

Så här kommer en liten visning ni kan roa er med att kika på till frukost!
Jag kan lova er att butiken är sprängfylld med så mycket fint nu!
Och som vanligt kan ni ringa Hem Å Vila på 
0381- 393 30 så kan Gunilla skicka till er=)
Superfin klänning från ISAY, grymt snygg! Skulle passa på finaste festen med rätt accessoarer eller lite mer vardagsskön med ett par converse till. Väskan är en liten pärla och kommer ifrån Lilly of Sweden.
Mycket  fin topp från Yest tillsammans med söta, söta virkade shorts från Vila, så fina!
Sommarfräsch och söt klänning med superfin modell från Yest!
Vill ni ha en riktigt söööööt sommarklänning så har du den här - klockren;)
Från Vila och helt underbar modell! Finns i vitt och svart med.
En riktigt rolig och söt sommarkombo med coola baggybrallor från Object, spetstopp från Vila och den söta tunikan från Isay. I butiken finns också solglasögonen i jättefin modell i rött, vitt, svart, orange och flera andra färger;)
Scarfsarna med de populära stjärnorna som syns överallt nu är som godis....så fina!! 299:- 
För dagen nyuppackad ursöt sommarklänning från Yest! Finns i vitt med.....så fräsch.
Här är en närbild på den cooooola baggybrallan från Object!


Säger hej från mig så länge, snart ska jag sova lite efter nattens jobb.
Såna somriga dagar som nu, är det guld att jobba mycket nätter...
Jag tar verkligen tillvara dagarna nu...sova mer får jag göra när jag blir gammal;)

Här är lite bilder från vår sommarpromenad;)


Inlägget jag har lovat er om Odd Mollyrea är på G!


Adela




18 kommentarer:

  1. Å så sommarfräscht och fint på dig! Nu måste jag googla på Isay, blev nyfiken. Kram Milla

    SvaraRadera
  2. Halloj!

    Men, vilken härlig modevisning! SÅ mkt sommarfräscht. Kanske ska man försöka komma igång lite med träningen så att man själv känner sig lite fräschare också.. ;0)

    Ha en fin dag!
    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  3. Vilken modekavalkad! Jättefina kläder, särskilt shortsen och klänningarna!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Härliga sommarbilder!!!
    och snygga kläder som alltid ;)

    Ha en toppentisdag.

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  5. Mycket fint du visar! Gillar den översta klänningen mycket! :)

    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  6. Vad många fina bilder, och du strålar som alltid.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Fina bilder och fina kläder! Kram

    SvaraRadera
  8. Men människa vad snygg och solbränd och fräsch du är! Skulle skämmas av att visa min bleka lekamen bredvid din. Tur du bor lååångt bort =)
    Stor kram fina!

    SvaraRadera
  9. Så mycket fint. Jag älskar den söta lilla väskan. Du är bara en sån underbar tjej!
    Duktig du är som orkar träna på och det hjälper både kropp och själ.
    kramar
    <3<3<3

    SvaraRadera
  10. Verkligen fina sommarkläder och jag gillar den lilla väskan,hoppas värmen håller i sig kramis till dig i morgon skall jag titta på balkläda ungdomar i vår stad som går genom stan(Ulricehamn)alltid så underbart vackert.

    SvaraRadera
  11. Åh! Så mycket fint!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Fasen vad fina alla klänningar var! Vill ha dem alla och du passade hur bra som helst i dem!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  13. Adela, jag beklagar sorgen.

    Vilken bildkavalkad du bjuder oss på. Kläder är kul!

    Ta hand om dig.

    SvaraRadera
  14. Vilken underbar bildkavalkad du bjuder på!Ja du passar ju i allting också.Var rädd om dej och ta hand om dej vännen.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  15. Älskar, älskar, älskar VILA-klänningen!!!! Är den normal i strl tycker du? (Om man nu ska beställa över nätet... Jag vet inte vilka butiker i Gbg som för VILA)... Men jag vet inte vad som är snyggast; färgen du har på dig (klockren färg - så fin!) eller en vit och extra somrig... Hmmm. Men den måste jag ha! :)
    Eller ligger butiken kanske i Eksjö? Då kan man ju slinka in när vi mellanlandar inför midsommar på Öland...:)

    Kram på dig, fina du! Alltid lika snygg i dina kreationer - både egna och som mannekäng för andra!

    SvaraRadera
  16. Väldigt mycket fint. Särskilt den lilla väskan. Jag gillar väskor med långa remmar som man kan ha snett över. Jag får ofta ont i axlar och nacke och det är skönt att ha händerna fria också. Kram

    SvaraRadera
  17. HALLÅ!! Var har du tagit vägen?;) Allt bra?
    Kram Kicki

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails