HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

fredag 1 juni 2012

TINE K PEACE & OMTANKE




Godmorgon finaste!


Tack igen sötaste vänner för allt ni ger tillbaka till mig via bloggen.

Så många mail och andra hälsningar som trillat in...det gör mig oerhört glad.
Jag har haft hektiska dagar för jag har valt att göra dem så....någon kallar det flykt, 
jag kallar det att hitta fokus. Det är mitt ordinarie jobb, göra nya hemsidor åt företag, fotograferingar, besöka vänner i massor och kika in så lägenheten blir klar i tid;)
En dag i taget när allt snurrat för fort och du hinner inte med det som händer i själva livet.
Saker har hänt som jag har svårt att ta in på riktigt, livet kan verkligen kännas orättvist ibland.

Har unnat mig en fin stråväska, inshoppad hos bästa Perlans webshop, den fina strandväskan från Tine K. Gillar den mycket med peacemärket på;) Ska (förhoppningsvis) med till soliga dagar på stranden där jag hoppas doppa tårna i salt vatten och bländas av vit sand;)
Omtanke möttes jag av i min postlåda i början på veckan när jag hittade en paket från bästa Jenny med bloggen Lundhen. Rarare och mer omtänksam tjej får man leta efter....Utan att riktigt veta så kände hon att någon inte stod riktigt rätt till. En härlig uppmuntran och omtanke, tack vännen♥

Den sköna sommarhudlotionen från Apotekets sortiment rekommenderar jag verkligen till er, men sin sköna fukt och helt lovely doft! För oss Odd Molly freaks så känner ni väl igen OMloggan på flaskan? Den här tillverkas i samma fabrik som Odd Mollys hudvård gör:)

Styling powder från håret är också en 10 poängare för sommar håret!
Testa ni med;)

Önskar er en sköööööön fredag 
nu med kanske lite sol och mys ikväll;)

KRAM


9 kommentarer:

  1. Vi finns här...

    Snygg väska förresten ;-).

    Puss och kram och hoppas du får en underbar helg!

    SvaraRadera
  2. Väskan var ju riktigt snygg.

    SvaraRadera
  3. Gullet! Hoppas du får nyttja väskan snarast! Kram från Italien! :) /Jenny

    SvaraRadera
  4. Önskar dig det samma! :)
    Kram Heléne

    SvaraRadera
  5. Tack själv! Tycker om att komma in till dig och kika! Jättefin peace-väska, önskar dig en trevlig helg, kram

    SvaraRadera
  6. Klart du skulle ha en väska:) Sköt om dig! Kram

    SvaraRadera
  7. Gillar att kika in här .Det är bara så mysigt jag trivs att kika in här.Var rädd om dej vännen och ha det gött .Kram Rita ♥

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails