HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

fredag 6 juli 2012

FRANSK MANIKYR MED ROSA SNÄCKSKAL




Hallå i eftermiddagen:)


Sommarfräsch igen och de rosa snäckskalen med lite glitterskimmer i är somrigt fint till lite sommarbränna!
Den franska vita manikyren tröttnar jag aldrig på och den passar även i jobbet, lagom diskret.


Lite småtrött idag efter härligt tjejbesök igår av tjejer jag verkligen gillar.
Fniss och snack till sena natten, men det var det värt:)
 Plockade med mig fina rosa nyponrosor hem på doggispromenaden! Nu finns det mycket fint i vår natur;)


Ha en fin eftermiddag vänner!


Adela

9 kommentarer:

  1. Hejsan älskade vännen som ger så mycket härlig posivitet och insperation ♥.Bara så fina naglar.Sommar frächt till max.Underbart sött med lilla rosen.Tack för dina underbara tips på shopping ! Ja nu är kit nr2 på g från Zanslösa bara så fina armband och halsband.Ha nu en mysig och skön fredag underbara du .Största kramen Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Gud vad snyggt med rosa dekor på naglarna! Jag älskar sådana där tror dom heter "Vresrosor" kommunen har planterat så fina sådan efter vägen när jag går hem från stan.
    Trevlig helg
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  3. Gudars vilka fina naglar!!!!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Riktigt läckra naglar! Mina är en hemsk syn, skulle jag lägga in en närbild på dom drömde ni mardrömmar sen;) Kram

    SvaraRadera
  5. Så fina naglar. Nu blev jag också sugen på att fixa mina. Kanske inte någon större idé då vi håller på med gården och målar huset. kanske bäst att ta det till hösten då huset är mer klart.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Önskar jag kunde ha så fina naglar som du! Men tyvärr får jag inte det! Så fina är de! Kul med tjejfest! Kram Helena

    SvaraRadera
  7. Verkligen fint med snäckskalen. Blir också sugen, men ganska olönt när de mest håller till i jorden denna tiden på året. Klem

    SvaraRadera
  8. så fina naglar, passar perfekt nu på sommaren med lite glitterskimmer så där. kram Nilla

    SvaraRadera
  9. Håller med. Det är väldigt snyggt och fräscht med fransk manikyr. En klassiker som alltid funkar. Sedan är det kul att varva med något mer "djärvt" när man är ledig från jobbet och kan ta ut svängarna lite (haha)..!

    Kram!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails