HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

onsdag 1 augusti 2012

FIN BLOPPIS MED ODD MOLLY, BRANTING, LOVE , VINTAGE BY FÉ

Odd Mollys superfina sidenwrap i st 1.
Helt i nyskick
900:-
Frakt 25:-
SÅLD


Nya projekt i huvudet och jag rensar när saker inte passar så bra tyvärr, eller är alldeles för fina för att bara hänga!
En bloppis till här nu med kalasfina saker;)

Maila mig på
houseofadela@live.se
vid intresse!
 Fina Odd Molly polca dot jacka i st 1, Helt i nyskick.
500:-
Frakt 35:-
Dundersköna Brantings dröm
St M helt i nyskick.
1300:-
Frakt 45:-
SÅLD
Love forevers fina lilla dress i st S.
275:-
Frakt 25:-
SÅLD
Fantastiskt fin jacka från Vintage by fé i st S
Helt i nyskick.
250:-
Frakt 25:-
SÅLD






4 kommentarer:

  1. Åh, den grå klänningen ser underbar ut! Synd vi inte har samma strl du och jag :)

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag vill gärna köpa Love Forever klänningen!

    Kontakta mig gärna på susanne.ernfridsson@gmail.com

    /Susanne

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Hur är Branting drömklänningen i storlek? Jag brukar nämligen tycka att Brantings klänningar är stora, brukar ha S eller XS i Branting, då jag har 1 eller 2 i Odd Molly. Klänningen är såå fin, skulle vara intresserad av att köpa den om den bara passar mig! Kanske kan du ge mera mått? H. Sonja

    SvaraRadera
  4. Det stämmer att Branting är rymliga.
    Har du en 2a i OM ibland passar den här garanterat:)

    Adela

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails