HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

söndag 28 oktober 2012

EN SOFT SÖNDAG HOS HOUSE OF ADELA - LITE INTERIÖRBILDER & UNDERBARA MISS LI




Hallå söndagsvänner!


Lovely väder i dag och snart ska vi ut i skogen och plocka enris!
I veckan ska balkongen pyntas och blir vinterfin! Ska bli kul, har redan köpt lite fina enar och annat:)
Tipsar om fina billiga doftljus på Blomsterlandet, 2 st för 99:-
Inte i jämförelse med Durance osv men godkända att elda lite på:)

Annars är det en ganska lugn dag, lite småtrött efter många timmars jobb komprimerat inom ett dygn....njuter av den HÄR underbara låten med Miss Li!

Många av er såg väl programmet i går och jag tyckte klockorna stannade när hon framförde Pughs låt:)
Sååååå bra! Jag satt på jobbet och kikade och jag tror jag glömde andas....
Minns henne innan hon slog igenom ordentligt när hon en skön sommarkväll uppträdde i vår lilla stad för flera år sen på vår fina Muséigård utomhus. Hon kom med andan i halsen inspringande direkt från tåget i sin coola klänning (hon har ju för sköööön stil!) och satte sig vid sin keybord (tror jag det var) och rev av låtar så vi dånade! Vi visste ju inte ens vem hon var då:)) 
En tid efter det hörde man henne mycket på radion m m :) Kul minne!
 Här ligger lille Theodor och solar sig i dag:) på torsdag är det dags för trimning....inget man törs säga högt så han hör....;)
 En kopp kaffe i solen i dag med här inne....älskar mitt vardagsrum!
Mugg från RIF design.
 Härliga gamla fönster och jag gillar de gamla elementen! Lampa Tine K, guldig fönsterdekoration från Olsson & Jensen, provdocka från butik Zanslösa, glaskupa från butik på Öland (som jag glömt vilken;)), kruka Bloominghome och mugg RIF design.
 Tine K lampa, kruka från vår lokala Interflora och Marrakeshlykta från Baazar Coffee & Home.
 Älskar mitt skrivbord från IKEA, stol loppis och målad, lampa och urna från Tine K.



Nu väntar skogen!;)



Adela

9 kommentarer:

  1. Du har så himla mysigt, kan man få flytta in? Jag håller med dig. När Miss Li sjöng fick jag ståpäls, vansinnigt bra. Njut av söndagskvällen. Har förrästen lagt ut ett nytt glutenfritt recept på frallor om du vill kika in. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Ja gud vad hon var duktig när hon sjöng! Hon och Darin var suveräna! Och du har en fantastisk smak för inredning! Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Visst är hon skön Miss Lee! Jag tyckte att alla var bra förutom Sylvia Wrethammar. Dryg kärring och trist version av låten gjorde hon;) Kram

    SvaraRadera
  4. Håller med dig, hon har verkligen en häftig röst! Så fint du har det!
    Ha det gott!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  5. Sååååå fint du har det!! Varje detalj helt underbar! Kram Sara

    SvaraRadera
  6. Så fint du har fått det hos dig. Så mysigt och hemtrevligt. Bilden på Theodor är ju fantastisk.

    KRAM

    SvaraRadera
  7. Sååååå fint du har det!! Varje detalj helt underbar,helt underbara bilder.Ha det gott fina du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  8. Jag också alldeles tagen av Miss Li i lördags, såååå bra hon är!! Ska bli kul att höra henne tolka de andras låtar i de kommande programmen...

    Du har verkligen ett så fint, hemtrevligt och inbjudande hem, vackert!! :)

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  9. Jag har mejlat dig ang. tapeterna från Mimou. :-)
    Vänlig hälsning, Elin

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails