HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

lördag 20 oktober 2012

JAG DRÖMMER LITE....




Hej fina vänner!


Firar lite för mig själv här innan nattjobb, då ni nu är

100 st HOUSE of ADELA gillare på FB!
TACK vad kul!!


En lördag som försvann med fart...
Tog en runda på stan och hämtat medicin för klåda till de vita, svårt med westie de är så känsliga i huden.
Var inne på butik Zanslösa med och kikade....Ooooooj vad mycket fint det fanns nu! Jag har fotat en del och ska tipsa er sen vad som finns. URSNYGGA väskor b la!:)

Annars drömmer jag en del....Ååå bilden ovan är ju fantastisk tycker jag!
Så snyggt att duka lite guldigt och med massa ljus i olika höjder!
Drömmer också om de fina Kartellstolarna sen länge
Tycker de är så grymt snygga...
Hade helst haft 6 st runt matbordet men med tanke på priset så kan jag väl få en enda till mitt skrivbord?? Please...tomten kanske?:)

Hittade en fin korg hos Hemlängtan! Snygg och mycket lik Tine k korgar men billigare;)
Så fin att ha plädar i eller snygga kuddar som prydnad...
Har nästan dreglat över datorn med över dessa snygga boots från HossIntropia!
Riktiga partyboots. Fanns tydligen liknande i våras på HM som jag missade helt...i en helt annar normal prisklass med då;) 
Någon som sett några liknande någonstans?
Boots, beige och glitter....det är verkligen Adela det!:))

Hoppas ni har en dunderskön kväll!
Snart beger jag mig till det blågula huset:)

Håller såklart på PUTTES ikväll med, man måste ju vara lokalpatriot!
Men jag tycker de är klart bäst!:)




6 kommentarer:

  1. Så coola boots! Grattis till 100 gillare! Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Ahhh den dukningen var verkligen underbar! Förstår att du har svårt att låta bli bootsen :)
    Kramar fina du!

    SvaraRadera
  3. Vill också ha ghost-stolarna. Väldigt snygga. Snyggt att blanda modernt med lite gammal känsla som i översta bilden. Ha en fin helg

    SvaraRadera
  4. Kartellstolarna är så snygga, jag har också önskat mig sådana länge nu. Dags att skriva till tomten kanske : )
    Ha en fortsatt härlig helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Tjing, kan inte annat än hålla med dig, stolarna är så snygga... skulle gärna vilja ha ett gäng här hemma. Jag tänkte på skorna, igår var jag på stan en sväng och på Eurosko har de en liknande sko fast det är glitter på hälen så att säga istället. De var rikgit snygga och definitivt till ett "vettigare" pris. Dessvärre finns de inte med på bild på deras site så jag kan inte visa dig dem live. Kram på dig.

    SvaraRadera
  6. ara så läckert bord.Grattis till dina 100 besökare.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails