HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

måndag 19 november 2012

NYA UTMANINGAR & UTLOTTNING AV FINA HÅRVÅRDSPRODUKTER FRÅN PAUL MITCHELL

Fint hänge från Bazaar Coffee & Home


Godmorgon!

Är ni pigga och vakna idag?
Galet vad mörkt det är, skönt att få upp alla stjärnor snart.

Dagen innehåller jobb med nya utmaningar, sååå kul!;)
Ett intressant möte med i em och träffa nya bekantskaper, det gillar jag! 
Funderade på om orken finns kvar sen i kväll att baka lussebullar? Ser att det är många som redan har startat upp med det....frågan är om de blir kvar i frysen här eller försvinner för snabbt! ;)



Nu kära läsare ska ni få chansen att delta i en fin utlottning!
 
I samarbete med Paul Mitchell så har du möjlighet att vinna hårvårdsprodukter 
och något av de här 2 fina paketen!


♥ Super Strong Schampoo & Balsam. Värde ca 500.-
♥ Awaphui Wild Ginger Moisturizing Lather Schampoo & Keratin Cream Rinse . Värde ca 650.-


Finfina paket så skynda er in och gilla Paul Mitchell på FB och 
skriv en kommentar i kommentarsfältet om du vill vara med!
Jag använder en del produkter från Paul Mitchell nu och är supernöjd!
Det som är TOPPEN med märket är att de stödjer
Föreningen Djurens Rätt
och har aldrig testat sina produkter på djur 
och kommer aldrig att göra, det gillar jag mest av allt!:)

Jag drar 2 st lyckliga vinnare på
fredag 23/11 kl 12.00:)
Lycka till!

Dags att rusa!




17 kommentarer:

  1. Klart jag skulle vilja vara med. Mitt hår skulle verkligen behöva en boozt. Gillar på FB och hoppas på tur :)

    Tack fina du för tävlingen
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Självklart vill jag vara med!
    Mitt torra hår skulle behöva bra produkter och suveränt att det inte är testat på djur!
    Ha en spännande dag, lova att berätta!
    Jag gillar på fb också!
    kram Helena

    SvaraRadera
  3. vill självklart vara med och tävla .. alltid roligt att testa nya produkter. Pkt 2 verkar passa mitt hår .. :)klickar gilla på fb direkt

    Kram
    /Millasmirakel

    SvaraRadera
  4. Såklart man vill vara med;)) Måste också rusa till kvällskonferens, men gillar på fb senare ikväll ♥♥ Puss å kram/ Fia

    SvaraRadera
  5. Åhhh, självklart vill jag vara med, håret är ju så trist denna tiden på året!
    Hoppas på tur!
    Ha en fortsatt fin kväll.
    Kraaam Anna

    SvaraRadera
  6. Jamen vad trevligt =) Jag har just nu världens problem med håret, det är super elektriskt... hoppas de här produkterna kanske kan råda bot på det. Nu gäller det att hålla tummarna. Kram på dig min sköna.

    SvaraRadera
  7. Lussebullar har bakats här! Hårgrejorna låter jag nån annan vinna, har ju liksom redan en hel del sånt;) Kram

    SvaraRadera
  8. Klart jag vill vara med och tävla! Har gillat och hoppas på att få använda nya produkter till mitt hår ;) Kram Suss

    SvaraRadera
  9. Jag är med :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Jag vill vara med och tävla och finfint med att det inte är testat på djur.

    Susanne Josefsson

    SvaraRadera
  11. Jag vill gärna vara med & tävla! Har velat prova deras produkter länge! :-)
    Ha en fin dag!
    Kram
    mheldesjo@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Hej! Du har något att hämta hos mig.
    Kram

    SvaraRadera
  13. Snubblade n här av en slump när jag googlade på mysiga sovrum ochöttes av denna tävling. Jag har testat många frisörmärken men faktiskt aldrig denna. Har dock oljan från P.Mitchell till topparna som jag avgudar. Det skulle vara kul att tvätta håret med dessa.
    Kram från Uppsala

    maddeee_k@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Ja vad roligt, jag är självklart med. Gillar på FB!
    Kram finaste!

    SvaraRadera
  15. Jag vill gärna vara med och tävla! Här har du en som verkligen skulle behöva vinna ngt superduperaktigt för håret. Men det jag behöver är nog ett mirakel.. Har två täta graviditeter och amningar bakom mig och håret är för sorgligt. Urtunnat och torrt med korta tofsar här och var.Hur som helst, tusen tack för en jättefin och inspirerande blogg! Jättekul med alla tips och inspo både när det gäller kläder och inredning!
    Kram Anna-Märta

    SvaraRadera
  16. Vad kul med tävling! Har gillat på FB och hoppas på tur.
    Ha en bra dag!
    kram kram

    SvaraRadera
  17. Hej Adela!

    Toppen kul med tävling om så fina kvalitetsprodukter! Jag har gillat på FB.

    En fortsatt fin torsdag önskar jag dig!

    Mvh Renate
    wretefelt@hotmail.com

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails