HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

lördag 3 november 2012

SOFT ALLHELGONAHELG & VÄSKTIPS




Hallå mina bästa vänner!


Ledig helg och mysdag.
Lugn fm med låååångfrukost och snart promenix men jag ska baka lite gott bröd med.
Älskar hembakat grovt bröd (som man vet vad det är i;))

I går kväll hade vi en trevlig kväll med en AW- sväng med bästa Zanslösa-Malin!
Vi har alltid lika kul och kan prata i timmar;)
I kväll är jag hembjuden till andra härliga vänner, ska bli jättekul.
Har haft tur i livet, mina vänner är mååååånga och underbara på många sätt!
Vad gjorde man utan dom?
Den här kombon luftade jag i går kväll. Ingen bra bild här, den är från Instagram;)
Väst från Love forever som jag älskar och sidenunderklänning  Odd Molly.
Sötnosarna fick fastna på bild i dag, Theodor är precis nytrimmad och söt som en valp igen:)
Vilka godisar de är!

 En nästan bortglömd snygging fick komma fram igår, den fina skinnväskan från Object!
Vek in axelkedjan i den och då fungerar den som en stor snygg plånbok eller en väska i handen.
Väskan finns hos Hem Å Vila i vår stad.
Om jag hinner idag ska jag sätta upp gardiner (äntligen=)) i sovrummet! Shoppade de fina jag ville ha på Ikea, jag gillar det enkla vita...En söt ljusslinga ska nog få plats där inne med. Ni ska få se senare!


Njut av ledigheten nu vänner och soooofta, 
drick glögg och ha det bra!

11 kommentarer:

  1. Bara så söta är dina små sötnosar.T var ju bara så söt nytrimmad .Snygg väska ,läcker outfit för idag .Hoppas få se bild.Ja goooa vänner betydermycket.Ha en mysig kväll.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Gillar verkligen väskan.
    Att du har haft tur och har många härliga vänner beror på att du är en härlig vän tillbaka. Man får det man ger.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hjemmebakt brød er det beste :) Så fine og velstelte hunder du har.

    SvaraRadera

  4. Ååå.. så fina dina små vovvar är! lilla T ser verkligen ut som en liten valp, Ja goa vänner är guld värt det man ger av sig själv får man oftast tillbaka,du verkar vara en sådan fin vän! Ha en mysig kväll.

    Kram Pia H

    SvaraRadera
  5. Å tack för ljuvliga bilder - de är verkligen söta de där två :) Själv en halvusel fotograf uppskattar jag andras fina bilder dest mer.
    Kramar fina

    SvaraRadera
  6. Dom är ju verkligen smuskigt söta dina vovvar:))) Kram

    SvaraRadera
  7. Vilka söta vovvar! Min första hund var en Westie!
    kram

    SvaraRadera
  8. Gud så söta dina små hundar är! Vilket bra väsktips! drick glögg hihi, redan, tänkte jag men jag har faktiskt köpt glögg i veckan:) Kram och ha en fin söndag! Nilla

    SvaraRadera
  9. Julsäckarna är stora gjutevävssäckar att lägga i egna klappar i :-) Något till vovvarna kanske? :-) Man kan ju välja text på framsidan!!! Kram kram C

    SvaraRadera
  10. Hello;))AW med Malin låter inte fel...! Såå fina bilder o söta vovvisar ♥ Älskar lampan i bakgrunden, är det TineK?? Where to get?? Kramkram fia

    SvaraRadera
  11. Alltså dina hundar.... de är så galet söta.
    Kram Jannike

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails