HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

tisdag 25 december 2012

LILLA DORIS - BLAND DET SÖTASTE JAG SETT...



Hej i den sköna juldagen!

Kort hälsning från mig då jag är på språng och ikväll är det dags att träffa goda vänner!:)
Mysigt och lite av en juldagstradition!

Återkommer till er med vår mysiga julafton och så länge får ni
kika på den här sötsaken som jag hade i mitt knä 
nästan hela julaftonskvällen!
Lilla Doris 9 veckor gammal är Alex & Lisas senaste familjemedlem. 

Såååååå fantastiskt söt så man tappar andan....♥
Mys på hög nivå i går kväll när de kom och vi drack skumpa och tittade på 
"Tomten är far till alla barnen":)

Njut av juldagen vänner så återkommer jag med mer bilder från 
julafton!

KRAM


9 kommentarer:

  1. Bara så söööt .Önskar dej en god fortsättning på julen.Varma Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Vilken bild! Underbar! Önskar dig en riktigt härlig juldag, kram

    SvaraRadera
  3. Sötaste ♥ Vad är det för en ras?? Så fin artikel om dig i tidningen as well, läst den först idag-- du är så duktig;) Kram o go fortsättning/ Fia ♥

    SvaraRadera
  4. Doris var väl det sötaste jag har sett idag. Helt bedårande!

    Önskar dig den bästa fortsättninge på julen fina bloggvän!

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Åhhh! Vilken liten goding!
    God fortsättning på julen!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilken söting, man dööör ju lite!
    God fortsättning på julen fina!
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Men guuuuuud vilken suuuuuuuuuuupersöting:))))

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  8. Men vilken liten sötnos!
    Önskar dig en fortsatt skön julhelg, kram Suss

    SvaraRadera
  9. Jisses så söt!!
    Hoppas du har haft en fin jul.
    Kram Jannike

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails