HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

torsdag 31 januari 2013

FAVORITER I LÅNGA BANOR



Hallå fina flickor!:)

VÅRkänslor idag när solen tittar fram och det är MILT ute!
Lovely!!
Här hemma fixas det och plockas efter fm utflykt.

En av mina absoluta favoritdofter finns nu hos Beauty Planet till kanonpris för 60 ml.
Clean Skin är verkligen en suuuperfräsch doft! 
Det är nästan alltid någon som frågar när jag använder den,
vilken doft det är:)

Något annat jag är smått galen i under vår och sommar är fräscha hortensior!
Den limerosa särskilt....så fin färg.
Här passar den fint i den stora krukan i sällskap med vita små vårknoppar i Rifs kruka.
En annan underbaring är den här toppensnygga väskan från Ester Eleonora och den finns just nu hos bästa Mia i hennes webshop Vistamina!

Går i Bloppisfunderartankar.....vad tycker ni?=)


Fin dag till er!


8 kommentarer:

  1. Underbart vackra bilder, den där Hortensian är underbar! TAck för dina fina ord om min webbutik, hoppas att du blir nöjd med väskan, kram

    SvaraRadera
  2. Ser nästan ut som min väska jag har, som jag köpte i Marbella i somras, men där i beigebrunt. . . Ha en fin dag :-)

    SvaraRadera
  3. åh den väskan har mia fått den nu. tack för fina tips! Kram Nilla

    SvaraRadera
  4. Älskar också Clean, men just den där har jag inte luktat på!
    Hortensior är favoriter, men har bara en som jag övervintrat i källaren som börjar skjuta nya skott! Väskan såg jag på Formex och den är så fin!
    Hur gjorde du med inbjudan?
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Bara så fint med hortensia himla snygga.Bara så läcker väska .Ha en skön kväll.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Så fina bilder, vilken vacker hortensia tack för tipset till helgen. En bloppis låter spännande, tyvärr brukar jag alltid vara ute för sent!

    SvaraRadera
  7. Fina vackra blomma...underbar. Har en maffig vit här hemma. Svagt rosa var ju så fin.
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails