HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

söndag 20 januari 2013

HÄRLIGA VINTERDAG



Godmorgon fina vänner!


Stort tack först till er godingar som hjälper till och tipsar när man ber om hjälp!:)
Tack för kommentarer och mail, så snällt av er!

Tänkte mest bjuda på många foton idag från en iskall vinterhärlig dag när vi var ute och fotade igår! Underbar miljö att gå runt i och jag som älskar slott fick en liten "dos" av det från en gammal ruin:)

De vita snyggingarna på 4 ben älskar vädret och gör sig bäst på fotona.
Efter ett inspirationsrikt besök på Bazaar Coffee & Home igår (alltid lika suuuupertrevligt med kanonpersonal) så blev det en hel del uteklick.

Bilder från fina Bazaar kommer i morgon! Då ska ni får hänga med dit:)



Snart på språng på nya äventyr i dag!

PS:
Vill ni ha mer av House of Adela i vardagsglimtar så följer ni mig på
Instagram där jag också finns under 


Vi ses snart igen tjejer!

Kram
Adela



9 kommentarer:

  1. Härliga vinterbilder! Och gillar din outfit i ljusa beige toner.

    Kram

    SvaraRadera
  2. For noen vakre bilder!! Hundene dine er kjempe søte, og jeg liker jakken din veldig godt:)
    Klem og ha en god Søndag!

    SvaraRadera
  3. Bara så himla vackra och underbara bilder på dej och dina söta små hundar.Härlig outfit .Ha en skön och härlig söndag .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Allt var så fint idag, du, miljön, vovvarna, outfiten, kan inte titta mig mätt på bilderna!!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Helt underbara vinterbilder i ljuvliga miljöer!! Fin du är på korten och dina hundar är ju för söta :)

    Nu har jag lagt till dig på Instagram, jag heter kikkiblom där!

    Hoppas du får en skön söndagkväll

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  6. Vilka söta hundar du har! Jättesnygg outfit på dig! Kram Camilla

    SvaraRadera
  7. Dina dogg är bara för söta ♥♥♥ Om du Adela skulle vara en hund så skulle du vara av samma ras som dina små söta vovvisar:) Tycker ni är så charmigt lika!
    Då undrar jag om du tycker att jag är lik min lilla nakenhund, hihihihi.


    Ha det bäst snygging!

    Kram ♥CC♥

    SvaraRadera
  8. Läckra bilder på dig och vovvsarna:) Kram!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails