HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

torsdag 21 februari 2013

ALLDELES FÖR SNYGGT & VILKEN FLOTT VÅNING!




Godmiddag mina sköna!

Alltså jag måste säga tack igen för sköna kommentarer men kanske framför allt goa mail jag får av många av er! ♥ 
Det är verkligen kul att ni skriver lite spontant och mailvägen går utmärkt...jag mailar gärna själv ibland när jag vill att det ska vara lite mer "oss emellan" än kanske en kommentar som alla ser:) Härliga tjejer!!:) Att veta att jag inspirerar många lever jag länge på!=)

Kikar allt som oftast in på Biskopsgårdens webshop för att titta på deras nyheter!
Det är en av mina favoritshopar som verkligen plockar hem godbitarna.
Kul att titta och DET är ju gratis i alla fall:)
Sjalen överst t e x från Beck Söndergaard är ju en liten dröm;)
Superfin topp med peacemärket...
Fin till vita jeans i sommar.
Underbara unika quilatar av gamla sari från Indien, tvättade och lagade;)
En drööööömlampa....alldeles för galet dyr för mig men så fin!
Lovely kudde av långhårigt tibetskinn, visst är den fin?

Och nu till något helt annat....
För 25 000 000(!!) så blir denna fantastiska våning din!
Kikar och förundras över hur fantastiskt en del bor...men det här är den lyckade tjejen Filippa K våning och hon har nog onekligen slitit för att lyckas så bra som hon har gjort;)
Såååå fint!
Visst ÄR det kul att titta på Hemnet?=)
Bild 1: 7 rum bostadsrätt på Wallingatan 14, Stockholms kommun Norrmalm / City



Trevlig torsdag till er!

6 kommentarer:

  1. Jag måste bara tipsa dig om du är på besök i Borås kika in i butiken hjärterum . De har även en blogg sök på Google . Hjärterum så kommer du dit du kommer gilla stilen tror jag.

    SvaraRadera
  2. Gudars vilken våning! Och den där lurvkudden var ju skitläcker! Skulle göra sig i mitt zoo;) Kram

    SvaraRadera
  3. Oj oj, vilken våning, den hade jag inte sagt nej till. Riktigt läcker.
    Kram // Tess.

    ps.har en ny mode & inredningsblogg.
    blog.ninatess.com är nu endast en fotoblogg.

    SvaraRadera
  4. Awеsome pοѕt.

    my ωeb page fix leaking pipes
    Also see my page: leaky pipework

    SvaraRadera
  5. Så fina quiltar de är helt underbara! Och vilken våning! Kram Nilla

    SvaraRadera
  6. Förresten, kul det blir att vi ses på bloggeventet i maj!! Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails