HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

onsdag 27 februari 2013

MARRAKESH



Älskar verkligen det fina i inredningsväg i Marrakeshstil! Visst är det så att det är extra poppis nu och så småningom så tröttnar man kanske lite på det med...så är det när man till slut ser för mycket av någontin. Det gäller att hålla det inom rimliga gränser:) I mitt köksfönster har Marrakeshlyktan från Baazar fått flytta in från vardagsrummet och den fina sandfärgade urnan från Rif design. Tycker om att ha fint i köksfönstret med, då man ser rakt in i köket från hallen.
 
Den ljuvliga brevpressen i samma stil är på väg hem till mig från Tofsar & Ting (fantastisk webshop)...ska få pryda skrivbordet nu när jag tillbringar mycket tid där.
Spännande tider framöver när mina foton ska ut till försäljning snart...:)
Skön brunch idag....kaffet blir extra gott i den fina koppen från Indiska:)

Tagit en långpromenad i det uuuuunderbara vädret! Så härligt det är, jag känner mig som en ny människa 
som krupit ur vinteridet:)

I kväll ska ♥ och jag till stan och gå ut och 
äta middag och fira en härlig sak!


Kram till er!

A

4 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Ja visst är det så...att man förmodligen kommer tröttna på de där mönstren i framtiden...men jag håller med dig...nu älskar jag dem. det blir som ett gift och man vill bara ha fler och fler delar..;)
    Din lykta är superfin där i fönstret och vilken liten sötlök som vilar sig i solen..
    Ha en fin kväll!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Du har det väldigt fint, och brevpressen är väldigt fin! Har missat att du ska sälja bilder? Kul! Är det dina foton du säljer. Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder. Hoppas ni hade en trevlig kväll i går. Undrar vad ni firade?!? Kram Anette

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails