HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

måndag 4 februari 2013

VÅRNYHETER FRÅN IKEA & EN ÖVERRASKNING MINSANN!



Hallå vänner!

Mitt i min våryra och härliga  vårkänslor 
så kommer snön tillbaka! Nu yr flingorna här:)

Helgen har varit hektisk med jobb och annat.
Kvällen på Arenan när jag jobbade med vår Idrottsgala var mycket rolig, 
det är galet kul att jobba vid såna evenemang! 
Härligt festklädda människor, prisudelningar i massor och med Noice och 
Nick Borgen på scenen, så var stämningen hög kan jag lova!:)

Har fått en skön förkärlek till ljusblått/isblått denna vår!
Mycket fräsch färg tycker jag och skålarna jag hittade som vårnyhet på Ikea matchar Gerberas äggkoppar perfekt. Hem från Ikea fick den härliga mjuka sockerkaksformen också hänga med! Blir spännande att testa. Ska handla lite först i dag men ikväll blir det testbakning så får ni resultatet sen:)
Har hittat en lampa med från stora varuhuset, då det fattades en lampa i mina fönster...
Tills Tine K hittar hem (är galet förtjust i hennes lampor som jag redan har några av) så får denna budgetvariant pryda fönstret. Jag gillar lampglasfoten mycket men är inte riktigt nöjd med skärmen. Funderar på att köpa en extra stor klar glödlampa och bara ha den istället, 
det är snyggt tycker jag.


Gaaaaalet, superglad och LYCKLIG är jag över min fina tiiiiiidiga födelsedagspresent!
Vilken överraskning!! En systemkamera har stått högt på önskelistan och såklart en Canon som jag har innan, ett favoritmärke! I morgon kväll startar dessutom lägligt nog min fotokurs jag har anmält mig till och den pågår sen under 2 månader. Ska bli såååå kul! 
Detta är flera steg i rätt riktning mot mina framtidsplaner....!:))


Hoppas er måndag är toppen trots snöööö....;)
Det är min och nu ska vi ut på PW!

Kram

Adela

4 kommentarer:

  1. Sååå kul med nya kamera :) Grattis i förskott!

    Ljusblått är ju så fräscht framför allt på våren och så snyggt porslin du hittat på IKEA, måste spanas in.

    Hoppas veckan börjat bra!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  2. Så fräscht med ljusblå skålar, väntar på att IKEA snart ska öppna i min stad. Risken är att att jag får köpa ännu mer Billy bokhyllor med dörrar, för att få plats med allt!
    Kram i vintervädret
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  3. Grattis till nya kameran! Isblått är vackert.
    Ha en härlig vecka!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. WOW bara så mycket fint från Ikea.Grattis till kameran.Ha en härlig start på nya veckan.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails