HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

torsdag 21 mars 2013

PD FRISKVÅRD - EN NY FRÄSCH HEMSIDA




Godmorgon girls!


Kanske dags att pigga upp oss i den vita vintervärlden?!
Lite massage kanske?

I dag kan jag presentera en ny fräsch hemsida för er som jag jobbat fram!
Min vän Pernilla och hennes företag PD Friskvård har fått en ny hemsida och vi känner oss nöjda;)
Pernilla har sitt företag i vår lilla stad, Eksjö så passa på ni som bor här och i närheten!
Hon jobbar även ut mot företag och kan skräddarsy ett program som passar just dig och dina anställda.

Visst får man lust att unna sig en skön stund och egentid när man ser bilderna?
Det är något vi alla behöver i dessa ofta stressande tider.
Pernilla jobbar med behandlande massage inom området sjukdomar och skador och 
anpassar behandlingen efter dina behov.

på hennes sida och boka gärna en tid hos henne, hon är mycket duktig!

*********************************************************************************
Ett roligt hemsidearbete är klart med allt vad det innebär...fotografering, redigering, textsättande m m
och nu tar jag tag i nästa projekt.

Vi ses lite senare!

Kram

Adela

3 kommentarer:

  1. Påminner mig om att det börjar bli hög tid att bli lite knådad:) Fin hemsida du knåpat ihop. Kr

    SvaraRadera
  2. Ser underbart ut! Duktig du är!bkram Nilla

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails