HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

onsdag 17 april 2013

VILKEN HÄRLIG FÖDELSEDAG JAG HADE!



Tusen tack alla mysiga bloggvänner för grattishälsningar här igår!

Galet många som grattat på FB och även Instagram och att sen komma hem igår och få mer paket av söta sonen och hitta fler överraskningar i postlådan, gör ju att man vill fylla år varje dag snart:)
En underbar Canon 600D, en SPAhelg, presentkort på inredning, pengar, ett ljuvligt Mateusfat har gjort mig väldigt lycklig, tack snälla ni!

Lite "på rymmen" igår, då det "riktiga firandet" sker om 2 veckor, så hade jag en heeeelt fab dag!

Sol, lite vårvärme, god mat, gott vin, lovely sällskap, härlig stad, 
shopping och andra positiva sköna besked för kommande framtid gjorde min dag!:)
Tänk vilken lyxdag!

Happy på många sätt igår...vid Domkyrkan i fina staden Linköping:)
Första goda middagen ute med ett glas rött i solen...det är väl att födelsedagsfira om något?=)
Mmmm....njuta.
 Lite "turistaktiga" var vi och kikade på den fina Domkyrkan....ja såklart var de vita vännerna med.
 Linköpings finaste butik?! Ja det tycker nog jag....:) Helt faaaantastiskt mycket fint!
Har läst om butik Esq hos bästa MIA & ANNE så nu fick jag äntligen besöka den.
Och ja......man blir så inspirerad av allt snyggt och vill väl ha typ hela butiken
eller kanske helst flytta in.;)
Supertrevlig personal, dit åker vi snart igen!
Något fick följa med hem som present för födelsedagspengar:) Ni ska få se senare.


Nu blir det en hemmafixardag och en fika i solen på balkongen!


Ha det bäst vänner och njuuuuut!



10 kommentarer:

  1. Ååå vilken superhärlig födelsedag .Ja Linköping är en fin stad.Underbara och inspirerande bilder.Ha en skön onsdag fina du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. GRATTISKRAM i efterskott!

    Vilken härlig dag i Linköping! Inte långt från mig =)
    KRAM Anna

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott, det verkar som om du har haft en toppendag! Så härligt med en lyxdag mitt i veckan, spec när man fyller år!
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott!! Linköping är en fin stad :-)
    Kraaam Paula

    SvaraRadera
  5. Fina bilder! Man ser verkligen hur du njuter! Kram Nilla

    SvaraRadera
  6. Grattis i efterskott! Låter som att du haft en riktigt, riktigt bra födesledag:)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Vad härligt det låter, lite lyx o flärd sådär ♥ Så fina fynd du fotat också! Kram fia

    SvaraRadera
  8. Stort Grattis i efterskott! Härligt vårliga bilder. Klem

    SvaraRadera
  9. Så härlig dag du fick fina! KRAM och grattis igen.

    SvaraRadera
  10. Härliga bilder och kul att du trivdes i min hemstad. Kram Victoria

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails