HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

tisdag 28 maj 2013

NYA FRÄSCHA KUDDAR & LÄCKÖSTOLEN




Hej mina bloggisar!


Kuddar kan vi aldrig få för många av eller hur?=)
Älskar dem och det är ju så kul att förnya billigt.

Min senaste förälskelse är den här från HM med den söta undulaten med pärlhalsband!
Undulater har det bott många i mitt barnliv, sisådär ca 15-16 st sammanlagt, dock inte på samma gång.
Nej jag hade min blåvita goa Julius som blev väääääldigt gammal och överlevde många fruar.
Det var stor sorg när han dog...Tycker de är väldigt söta och mysigt sällskap.
 Otroligt söt och cool eller hur?:)
 De fina läcköstolarna hämtade vi hem i helgen med och wow sååå fina de är
Fick en i present, tusen tack ♥
Gör sig väldigt bra på balkongen med de fina smutsrosa kuddarna med fjäril som också kommer från HM och den vit/svarta ni ser skymta på bilden, också HM:) 
Väntar på 2 st andra fina med som kommer om ett par dagar med en fjäder på...så snygg.
 DAY home & HM...
 Men det här är väl snyggt för 79.50 och 49.50 st?!=)
 Snygga Läckö! Perfekt med konstrotting då det ju har en förmåga att regna på somrarna i Sverige.........
Men inte i sommar eller hur??:) 
Kollar Klart.se varje dag nu och långtidsprognosen inför nästa veckas bal & student.:)
Älskade blommor.....;)


Ha en fin dag i solen!
Vi ses i kväll:)

Adela

1 kommentar:

  1. Du har det så mysigt på din balkong! Superfina kuddar har du hittat. Du brukar alltid hitta fina kuddar till bra pris!
    Kram Helena

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails