HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

onsdag 26 juni 2013

GULDSKIMRANDE SANDALER, ANNAT SOMRIGT & EN LOVE FOREVER TILL SALU!




Hallå finingar!


Oj idag är det"mycket på tapeten"!:)

Har fixat, redigerat bilder och uppdaterat en hemsida (ni ska få se fina bilder sen) åt ett företag och det är minsann inte gjort på en kvart, lagt ut lite loppis på en lokal fb sida så det har sprungit lite olika personer här och hämtat saker, rensat avlopp i badrummet (!!) och städat badrumsskåpet som skiner nu:)
Skönt att få saker gjorda!

I dag får ni se mina senaste favoriter för sommaren!
Marenas i alla ära men jag gillar de här guldiga sandalerna jag fann, som är såååå fina till bruna ben;)
Kommer från In Wear och är gudomligt sköna!

Fint, fint med guldigt på sommaren.....
 
 Lyx i sommarvardagen är att plocka in blomster från buskarna i trädgården! Älskar de här ljuvliga vita...
Brickbordet från RIF är vääääldigt fint och jag är så nöjd med det!
Nya små sötnosar på bordet är de små snäckskålarna från Village. Så skira och fina....;)

TILL SALU!

Säljer min fina poncho i virkade rutor i uuuuunderbar rosa färg!
Den kommer tyvärr inte till användning så mycket som den här finingen borde!
Pris: 425:-+porto.

Maila mig om du är intresserad på 
houseofadela@live.se

Ha en fin kväll tjejer!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails