HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

måndag 3 juni 2013

JUST NU HOS HOUSE OF ADELA

 
 
 
Hej, hej i måndagen!
 
 
Ja så här har helgen sett ut en hel del som mina bilder visar...;)
 
Försökt samla kraft inför en intensiv vecka som innehåller bal och student för sonen.
Mycket att tänka på och pyssla med och förbereda för de 30- talet gäster vi ska ha.
Jätteroligt givetvis men också en hel del jobb så jag hoppas allt kommer att klicka!=)
 Så här ser det ut i köket just nu! Diskat nyshoppade vinglas och champagneglas 36 av varje;)) och planeringen fortsätter inför helgens fest!
Plockat in syrener överallt, älskar doften och lavendeln på stam hjälper till med ljuvlig doft i köket.
Så här såg välkomstsnittarna ut med välkomstdrink från förra studenten i det fina tältet!
Partytältet använder vi i år med och jag är nöjd med att jag redan sålt det vidare och dragit tillbaka de pengarna jag gav för det, så nya ägaren kommer och hämtar det på söndagen efter denna student.
Bra, nu får fler nytta av det snygga tältet:)
 
 
 
Njut av solen och det fina vädret!
Om SMHI har rätt så får vi nog både fint bal- och studentväder!:)
 
 
 



6 kommentarer:

  1. Livet som studentförälder är hektiskt men kul! :)
    Håller tummarna att vädret håller i sig!
    Kicki :)

    SvaraRadera
  2. Hur får du syrenerna att hålla inne, mina slokar efter en dag.

    SvaraRadera
  3. Så himla smart och smidigt att kunna sätta upp ett sådant där tält. Man vill ju vara ute. Men slippa bli blöt :)

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder.Ja hoppas att vädret håller i sej .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Helt klart mycket att göra inför student. Smart att sälja tältet vidare.

    Ha det fint

    SvaraRadera
  6. Härliga bilder du bjuder på. Smart att ha tält och smart att sälja det vidare.
    Mycket att göra till studenten kan jag tänka mig. Jag håller tummarna att vädret håller i sig, här har de så snällt lovat regn.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails