HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

fredag 16 augusti 2013

VÄSKTIPS PÅ HÖSTENS VÄSKA



Lycklig över en fin väska jag fick i present i Ystad!
Den får bli mitt tips och också höstens favorit minsann;)

Väskan finns på Scorett och märket är Tiamo.

 Måtte varit snäll för igår fick jag den här l j u v l i g a buketten!
Underbart med solrosor på sensommaren, det är väl den blomma man förknippar med sensommar och tidig höst?;) Såååå jättefina!


Hönsig mamma som jag är så hoppas jag minsta sonen har det bra och tar det lugnt.
Han är på väg till Tyskland och formel 1 med sin dad...kööööööör lugnt!!


Fin fredagkväll till er


5 kommentarer:

  1. Go fredagskväll :)
    Va roligt att du tittat in hos mig!
    Jag älskar din härliga väska, visst är det roligt med väskor, jag kan inte få nog...
    Solrosorna är väldigt vackra, jag tycker de är så ståtliga på nåt sätt.
    Hoppas du har en mysig kväll..
    Kram på dig
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Så fin väska o härligt sensomriga solrosor;)Skrattade gott åt att du var tveksam till den blommiga burken--kan bara meddela att du hade rätt:D Ha en härlig kväll! Kram fia <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha haaaa Fia! Ja jag trodde det men ville vara diplomatisk i butiken;))

      Kramar! ♥

      Radera
  3. Väldigt fin väska. Perfekt inför hösten och vintern.
    Kram // Tess S.

    SvaraRadera
  4. Vilken fin väska! Väskor kan man inte få förmånga av, inte blommor heller😊
    Kram Nilla

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails