HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

söndag 8 september 2013

NYTT I KÖKET - HERBS & NAGELLACKTIPS




God fm bloggvänner!

Lika underbart väder i dag och jag startade dagen med min Fitlinedrink i solen på balkongen!
Bättre start kan man inte ha...;) Nu har jag just plockat ut en Leilas mjuk pepparkaka ur ugnen och nu snart åker vi till stranden, så härligt i september!

Efter tips och inspiration från mysiga goa Mia hittade jag den här fina postern HERBS från drythings.
Jättefina posters och jag valde den här till mitt kök! Just nu sitter den i "fel ram", den ska lämnas in och ramas in i passande mått, men jag var tvungen att testa:) Otålig...jaaaaa...;)
 Tycker om att knipsa av murgrönaslingor från balkongen och sätta lite här och där....
Ny härlig färg på både sminkväska och nagellack! Sminkväskan kommer ifrån fina lisbeth dahl och är söt som en karamell. Den var dock ännu sötare med en rosett på, men där gick min gräns, så den tog jag bort;) Superfin nougatfärg i spetstyg. 
Mitt nya lack till tårna kommer från Brillbird och sitter kanonlänge, torkar snabbt och finns i en uppsjö av färger. Jag har köpt mitt på nagelsalongen där jag gör mina naglar.


Ut i solen nu alla vänner och njuuuuut av kanske det sista 
sommaren ger oss...för den här gången!;)


KRAM
A

7 kommentarer:

  1. Jättefin plansch, och lampan också!!
    Snyggt nagelack, fin färg :-)
    Ha en härlig söndag!!

    Kraaam Paula

    SvaraRadera
  2. Härlig poster. Tack för tipset, skall själv kolla vad de har.
    Linnéa

    SvaraRadera
  3. Läcker tavla ,supersöt väska och fin färg på lacket .Önskar dej en skön söndag i det helt underbara vädret ! Kram Rita

    SvaraRadera
  4. Så fint du får det där i köket. Det blir en helt annan stil med det svarta, lite råare. SUPERSNYGGT!
    Här har dottern varit på poolparty:)
    KRAM
    Rebecca

    SvaraRadera
  5. Kanonfint arr med lampa, ljusstakar o tavla♥ Ska minsann kika in på det där drythings pronto;)) Visst är det lovely med solen, känns nästan som semester såhär på söndan... Kram på sig! / Fia

    SvaraRadera
  6. Postern var jättefin och passade perfekt där vid lampan. Necessären stod det Adela på. Har tyvärr legat i migrän hela dagen så det är först nu jag kan börja njuta,
    Kram Helena

    SvaraRadera
  7. Så fint du har det i köket. Den passade superbra där! Vad kul att du har reklam från skatepro som är sonens favoritbutik nu:) kram Nilla

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails