HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

fredag 20 september 2013

ZEBRA IT IS





Hej sköna fredag och sol...igen!


Skön stund på balkongen i dag på fm och sola nästippen en stund. Den tar förmodligen inte nu, men jag tankar vitaminer inför hösten och vintern.

Är smått galet förtjust i zebramönster och en hög önskan finns om ett zebraskinn på golvet och ändå inte....! Jag är ändå emot att ha djurskinn på något kluvet sätt. Ja om inte djuren är borta för att de ska av åldersskäl eller annat, men jakten på djuren för enbart skinnen skull gör mig både arg och ledsen.
Som tur är går det ju att bära en kofta från HM som är stickad i skön kvalité och i zebramönster, utan att fundera på de problemet just i det fallet då.
Ett tips till er denna fredag är den här godbiten från HM för 298:-
Snygg och prisvärd:)
 Lite höstlikt på balkongen innan den ska höst/vinterpimpas;)
Och på tal om zebramönstrat så är väl de här nyheterna hos My Habitaion hur snygga som helst?!
Bilderna är lånade från deras webshop och fotade av fina Simplicity tror jag minsann;)
Jag har beställt 3 st mindre i olika storlekar och längtar tills de kommer hem.



Njut av er fredag och vi ses i kväll!




3 kommentarer:

  1. Skitsnygg kofta! Jag har ju en zebramatta och det är ett infärgat ko-skinn. Förmodar att kor slaktas av andra skäl än att man bara ska ta skinnet från den. En äkta zebra skulle never in my Life få ligga på golvet och trampas på här! Kram!

    SvaraRadera
  2. Den koftan har jag tittat på flera gånger, jättefin är den :) Kram

    SvaraRadera
  3. Grrr, lite djuriskt är det allt;) Like it! Ha en härlig lördagskväll ♥ Kram fia

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails