HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

onsdag 16 oktober 2013

UNDRAR NI VAD JAG GÖR?:)





....och inte nog med det, jag har mage med att kasta ut två småkassa Instagrambilder
från ett garage
?!:D

Ja här är jag en del. Det tar sin lilla tid för jag tillhör den grundliga typen som gärna slipar lite extra och filar på;) Men jag tror mina fynd kommer att bli riktigt bra och sen de här bilderna togs 
så är bordet grundmålat med.
Nu återstår att måla mer halvmatt svart färg och sen transport hem:)
Tror ni det blir bra?




Vi ses i morgon med något annat!=)


Kram i kvällen

3 kommentarer:

  1. Åhhh här grejas det...så fint det kommer att bli !! Kraaam Anette

    SvaraRadera
  2. Det kommer att bli såååå bra, både bordet och skåpet är kanonfina!!!
    Underbara höstbilder med hästarna i tidigare inlägg, Hästar är så vackra och själsliga djur.
    Jättefin poncho på söta dig också! Ha nu en fin torsdag!
    Kraaaam Paula

    SvaraRadera
  3. Så flitig du är! Väntar på att få se slutresultatet:)
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails