HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

fredag 15 november 2013

BLOGGEVENT PÅ G, DU KOMMER VÄL?




Hallå fredagsvänner!


Ni har väl inte missat att det är ett stort bloggevent på gång i februari?:)

Härliga tjejerna Nilla med bloggen Lifessilverlining och Diana med Dianas drömmar 
anordnar den 15-16 februari en happening på Krusenbergs Herrgård utanför Uppsala!

Det fina programmet och allt om eventet hittar du HÄR!
Det är föreläsningar med ingen mindre än Catarina Hurtig  (ni vet hon som nog kan "skvallra lite för oss om prinsen och prinsessorna";)) och också av fina Lotta med bloggen Fyra Årstider.

Mingel, 3-rätters middag på kvällen, träffa massa goa bloggtjejer, vinstregn, yogapass, modevisning (där faktiskt jag ska vara en liten del;)), ta en drink i baren, tillfällen till sköna promenader och bada vedeldad bastu...!
Men visst låter det nästan FÖR bra för att vara sant?!=)

Av erfarenhet vet jag sen jag deltog i ett stort bloggevent i Malmö som fina Emma, Att vara Någons fru anordnade, att det är bland det roligaste man kan vara med om!
Har du inte anmält dig så GÖR det!:)

Maila till:
Lifessilverlining@gmail.com
eller
dianasdrommar@spray.se

Hoppas vi ses!!

I kväll åker vi och kikar på Baazars FINA julmarknad!
Där kan vi prata om JULSTÄMNING!:)

Fin fredag till er!

A





6 kommentarer:

  1. Låter som en riktigt kanondag med bloggträff! Ha en mysig kväll.Kramar Rita

    SvaraRadera
  2. Låter toppen men jag har lite annat för mig ca två veckor innan som kommer att kosta lite ledighet och en hel del kosing så jag får avstå:) Kram

    SvaraRadera
  3. Jag kommer! Ska vi äntligen få ses?!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Ja vad kul det ska bli! Blir perfekt att mysa på herrgård med lite lyx och flärd under tråkiga februari månad. Vad kul med julmarknad på Baazar! Kramar från Madrid

    SvaraRadera
  5. Vad kul! Jag kommer också på denna bloggträff, ska bli fantastiskt att träffa alla dessa tjejer! kram Milla

    SvaraRadera
  6. Låter superkul!! Hoppas ni får det härligt! Kram C

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails