HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

söndag 10 november 2013

SÖNDAGENS BÄSTA TIPS TILL ER - CONCEPT BY J2!

Alla bilder i inlägget är lånade från Concept by J2



Söndagens bästa tips kommer här, för er som inte redan har uppmärksammat 
den här ursnygga butiken!

Cocept by J2
2 st mysiga tjejer, Jeanette och Johanna, som startat både befintlig butik i Tranås, webshop och blogg!
Jag som vet, precis som ni andra som bloggar, vilken tid bara en blogg kan ta, är mäkta imponerad över dessa tjejer, som har andra jobb vid sidan om också+ familj med småbarn.

Jeanette,t v här nere på bilden, som är den av tjejerna jag känner, är världens goaste tjej, vän och en f d arbetskamrat till mig.
Jag känner henne som driven med stora bokstäver, pigg, glad och en aldrig sinande energi;)
Att starta en butik känns så klockrent med hennes goda smak, både i mode och inredning.

När jag nu sett resultatet så är jag inte ett dugg förvånad, detta kunde bara bli precis så BRA som det är! Det som imponerar stort är att de gjort det mesta av förvandlingen själva i butiken, ett riktigt hantverk.
I butiken och webshopen hittar du många fina märken som ex:

Filippa K, Day, Beck & Söndergaard, Frye boots, MosMosh, 
Filucca Lou, ChillNorway och många fler.

Kika vidare här nere och se deras förvandling av lokalen som blev deras BUTIK, läs deras roande BLOGG och framför allt:
Titta in och shoppa loss i WEBSHOPEN
My gooooood vad mycket snyggt!
Jeanette & Johanna
 Detta kallar jag förvandling....Och så jättekul att se före- och efterbilder!;)
 URSNYGGT!
 Snygga Julia i Filocca Lou....
 Bilder från deras invigning.


Ja kika in direkt i webshopen och fixa tomtens önskelista redan ikväll;)




Fin kväll till er!

A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails