HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

fredag 21 februari 2014

ATT VISA MER BILDER FRÅN ETT FANTASTISKT BRUDPAR




Godmorgon mina vänner och 
skön fredag till er;)


I dag tar jag er med på  bröllop igen...
Detta vackra par som jag har många fina bilder på, förtjänar att ses mer tycker jag.
Med brudparets tillåtelse visar jag er ytterligare några från deras fantastiska dag!

Om alla vore så naturliga framför kameran som detta par,
skulle fotografering aldrig vara svårt.;)
Det var ett rent nöje att fota dem under deras dag och uttrycket i fotografering
belowed fanns sannerligen med här...när ett par kommer varann riktigt nära, så nära så de glömmer bort fotografen, när de har så kul att det finns bara just de två då, när det finns mycket kärlek mellan dem;)

Det är då jag vill göra det här jämt...;)




3 kommentarer:

  1. Men åh vilka underbara bilder, ha en härlig fredag sötnos stor kram Diana

    SvaraRadera
  2. Jag som inte är gift får ju nästan lust nu. . . ;-)

    Fantastiska bilder!

    Ha en skön fredag.

    Kram N

    SvaraRadera
  3. Men oj, oj, oj vilka vackra bilder - helt fantastiska!!!

    Ha en fin fredag!
    Kram Malin

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails