HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

måndag 3 februari 2014

START PÅ FEBRUARI & FÖDELSDAGSMIDDAG





Godmorgon tjejer!☼

Hoppas er dag har startat bra!
Februari har vi och äntligen ett steg till, närmre våren;)

Helgen gick väldigt fort som den ofta gör och nu tar vi tag i den här 
veckan och kikar framåt!

Bilderna jag bjuder på idag är från den mysiga fredagskvällen på födelsedagsmiddag 
hos min äldsta son;)
Gott, trevligt och så mysigt!

Senare idag tipsar jag om snygga boots!

Kika gärna in på min BLOPPIS och se om du kan fynda något:)


Adela
















7 kommentarer:

  1. Ser ut som att ni fick EM-final början på februari.
    Kram
    Rebecca
    http://femme.se/piccolecose/

    SvaraRadera
  2. En fin början!!!! Dumma iPad!

    SvaraRadera
  3. Stolen du söker heter Diamond. Kolla på TheHome.se t.ex.

    SvaraRadera
  4. Ja, nu börjar man känna lite hopp :-). Snart börjar OS (är ingen som sitter klistrad men det är ändå lite kul), och desstuom är februari en kort månad. Vips så är vi inne i mars och då kan man ju börja lukta på våren lite :-).

    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Ja, snart vår läääängtar :) kram Diana

    SvaraRadera
  6. Får man inte vara anonym när man lämnar kommentarer? Läser gärna din blogg (när den handlar om inredning, blommor och fina saker, inte det andra ytliga) men känner inget behov av att dela allt "puttinutt" som förekommer mellan er bloggare och ännu mer på instagram! Måste man säga "fina du", "vackra, underbara, otroliga du" osv för att få läsa och/eller kommentera? Livet är inte en dans på rosor för alla och jag ber verkligen om ursäkt för att jag försökte hjälpa dig med vad stolen heter!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förstår inte vad du menar? Din kommentar är ju här och tack för hjälpen!:)
      Jag tycker folk får skriva vad de vill, om det är "puttenuttigt" som du uttrycker det
      lägger jag inga värderingar i, jag har många fina vänner både här och på Instagram.
      Roligt att du gillar min blogg!:)

      Adela

      Radera

Related Posts with Thumbnails