HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

fredag 28 mars 2014

ATT TESTA EN BUS & YOU SIMPLY THE BEST!




Godmorgon bästa tjejer!


Allt som är dyrast behöver nödvändigtvis inte vara det bästa eller hur?
Jag testar just nu en BUS från Kronans droghandel som kostar 79:-!
Toppenpris eller hur?
Fördelarna är flera.
Har än inte använt en bus som inte luktar om än inte illa, så märkligt.
Den här doftar i princip ingenting, har en skön mjukgörande konsistens
 och jag tycker absolut att jag fått en ton av fräschör efter att ha testat den bara 2 ggr!
Största + för mig är att den inte doftar illa....jag KLARAR inte bus som luktar....ja ni vet hur de doftar.
Ska fortsätta använda den, jag kör den både i ansiktet och på kroppen, och se om 
mina vita ben kan få lite färg.;)

Och YES!
STORT TACK alla fina som röstat på House of Adela!♥
You really are simply the best!

Det gick ju vägen och vad roligt att vinna denna veckan.
Roligast efter det är alla NYA läsare som hittat hit.

VÄLKOMNA!;)  

Ses snart igen;)

9 kommentarer:

  1. Jag ska springa direkt och köpa!! Har så svårt med lukten och att de fläckar av sig på sängkläderna.. Tack för tipset:))
    Klart du skulle vinna, så värd det! Heja och grattis fina du!!
    Härlig fredag till dig, kram Fredrika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Fredrika! ♥
      Ja den är toppen så köp=)

      Kram!
      A

      Radera
  2. Godmorgon!
    Stort grattis igen... kul kul..;)
    Vet du nu måste jag erkänna en sak...
    Jag har aldrig i hela mitt liv använt Brun utan sol....;)
    Men det kanske vore något för vinterbleka ben..
    Nope nu ska jag till frissan..;)
    Ha en fin dag!
    kram Katarina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack min finaste Katarina!♥
      Ok, nej men nu kan du testa! ;D
      Får vi se bilder sen från en nyklippt tjej?=)

      Kramis
      A

      Radera
  3. Grattis till "veckans blogg", och ja jag är ny läsare. :-) Tack för tipset, tycker precis som du inte om alla de Bus som luktar, så jag får nog ta att prova denna. Kramizz och skön Fredag önskas /Laila

    SvaraRadera
    Svar
    1. TAck!! Å så kul att du har hittat hit, välkommen! ♥

      Radera
  4. Stort grattis igen ,Så kul ;) Tack för tipset ,bra när det inte luktar .Ha en underbar fredag .Kram Rita

    SvaraRadera
  5. Såklart man röstat på en supertrevlig blogg,,,, kram Anna / här är det aldrig skryt och dålig stämning :))

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails