HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

onsdag 26 mars 2014

DANSK DRÖM I KARIBIEN





Hallå i kvällen;)


Lite trött milt sagt i kväll efter jobb och tapetsering idag!
Nu ska ju inte jag skryta med att jag gjort det, utan jag har bara
supportat bästa Malin som gjort det åt mig;)
Så jättesnällt och jag är så tacksam!
Den smutrosa blev suuuuperfin och i morgon är jag ledig på dagen och ska fota
så ni får se den!

Ett gammalt reportage från Sköna hem som bilderna här kommer ifrån, men vad spelar det för roll
när det är ett SÅ amazing ställe
Visst känner man att man kan behöva drömma sig bort i dag när det är så kallt ute igen?
Kolla in stället där det är inrett med massa snygga saker från DAY home och 
anledningen till det ser ni här nedan.

"På ön Saint Barthélemy har Marianne Brandi och Keld Mikkelsen – paret bakom mode- och inredningsföretagen Day och Day home – skapat en oas. Här blandas dansk enkelhet med internationella stillån – och en utsikt att dö för."


Just nu har House of Adela dragit ifrån, 
men man vet aldrig förrän det är slut hur det går.
Supertacksam för er som röstar på moi!:))




2 kommentarer:

  1. Minns att jag sett det där. Suuupersnyyggt! Verkligen! Tack för att du visar!
    Kram /maria

    SvaraRadera
  2. OMG!!!
    Sååå himla fint..:-)

    Klart du ska vinna, det ser vi till..;-)

    KRAM

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails