HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

måndag 24 mars 2014

EN HÄRLIG DAG MED VÄNNER!




Hallå i kvällen mina bästa läsare!

Jadå allt gick bra idag och min handled får nog ett nytt liv inom ett par veckor.;)
Så skönt det ska bli!


Här kommer lite mer bilder från en jätteskön dag hos en av mina bästa vänner igår.
Mannen och jag gjorde heldag hos dem och blev bortskämda med både lunch,
 fika och våfflor på kvällen;)
Så roligt att se vart min fina vän M flyttat och vilken myyyyysig by några mil från Linköping.
Vi kikade på hennes mans föräldrahem och på den gården stod en riktig skattgömma...
Världens finaste lilla timrade stuga med HUR mycket fint som helst i form av gamla skåp och månbord och mycket mera som vilken auktionsgalen person som helst hade gjort volter av att få se!
Vi tog en promenad i ljuvligt vårväder, pratade om allt och inget och eftersom de ville ha lite inredningshjälp så fixade vi en del med;)

 Varför inte fåna sig lite när man vet att fotografen är bakom...?;)
 Valla...vilken liten mysig by med många fina hus!
 På en tom ganska tråkig vägg som de tyckte själva med föreslog jag en hel tavelvägg!
G syster är konstnär så i huset fanns måååånga fina tavlor. Sagt och gjort! Jag la ut dem på golvet först och komponerade ihop dem och sen började vi spika!
Voilá!
Färdigt resultat och det blev sååå bra! Fotot gör det tyvärr inte riktigt rättvist hur snyggt det blev.
Jag föreslog lite andra inredningsändringar och jag vet att en del har redan genomförts idag;))
Roligt att hjälpa till och när andra blir nöjda!

Å vad kul och spännande det är med röstningen!
Jaaaa jag är en tävlingsmänniska och visst är det kul att kunna putta
bloggen framåt!
TACK från mitt ♥ igen och fortsätt rösta om ni vill!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails