HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

fredag 21 mars 2014

EN TEASER PÅ DET NYA SKÅPET;)




Hej skööööna fredag!

Pigg och glad idag för allt BRA som händer, 
om än lite sliten i kroppen efter att har burit ett tungt skåp;)

En liten teaser får ni idag av det nya skåpet som vi målat...;)
Ska måla 2 hyllplan igen på undersidan innan jag kan piffa och fixa, dörrar ska skruvas på skåpet och SEN ska ni få se helheten! Vi har målat det vitt inuti och svart utanpå i en snygg mattsvart färg, det blev jättefint!
 Ni ska få se en före och efterbild sen med;)
Tapeten kommer hem måndag och ska upp omedelbums och det ska bli fint tror jag
med en soft smutsrosa bakom skåpet, eller hur?


Ni vet väl att man kan gå in varje dag och rösta om man vill?:)
Längst ner till hö på förstasidan finns rutan där man kan rösta,
har hört att någon haft problem med länkningen jag la ut.
Blir hur som helst väldigt glad för varje röst jag får! ♥



Stor kram och vi 
ses framåt kvällen!

1 kommentar:

  1. Åhhhhh den rosa fluffkudden!! Tokgillar! Hade passat bra hemma hos mig med!:) Går den att hitta någonstans?:)
    Önskar dig en skön fredag också. Kram Ulrica

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails