HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

måndag 24 mars 2014

GODMORGON MÅNDAG!




Goooodmorgon alla pinglor!


I dag väntar en ortopedläkare på fm och jag hoppas att 
det ska bli ett snabbt beslut av operation av min handled och kort väntetid i kölistan.
Handen (karpaltunnel) bultar och värker mig smått tokig många nätter så jag vill helst få detta gjort snarast.
Hö är redan fixad sen några år tillbaka och den mår prima sen dess;)

En ljuvlig vårdag i går och vi hälsade på en av mina bästa vänner som flyttat 
till mannen i sitt liv på landet.
Helt ljuvligt ställe! Mer bilder i em;)


Skön måndagsfm till er!

Psssst......;)
och igår var den otroligt jämn.
Tack för att du röstar;)

A

2 kommentarer:

  1. Vad jobbigt det låter med handen. Hoppas du får tid snarast!

    SvaraRadera
  2. Låter inte kul med handen .Lycka till och hoppas du får en tid snart .Nu ska jag rösta på dej igen .Ha en fin start på nya veckan .kramar Rita

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails