HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

tisdag 18 mars 2014

JUST NU ÄR JAG MEST SUR...




...för att jag "lyckats" missa en grej ikväll jag hade velat gå på.
Åsa Hellberg, författarinna och en finurligt och fantastiskt bra, skrivande tjej besökte vår lilla stad och då bestämmer sig mitt huvud för att få migrän.
Skit säger jag, hatar huvudvärken och att jag missade detta.

Så just nu vill jag bara dra den varma filten över huvudet, fortsätta blunda och drömma om
sommar, en nice jumpsuit som den ovan från HM och de sommarsköna espadrillosen också de från HM och ta en ny dag i morgon.



Adela

6 kommentarer:

  1. Så tråkigt att du fått migrän! Men snyggt ifrån Hm!
    Å vilka underbara bilder ifrån landet, idag ska vi kika på ett hus utanför stan... Krya på dig, kram Suss

    SvaraRadera
  2. Men va trist...
    Fy fasiken för migrän, jag har aldrig haft det själv men min mamma har kraftig så jag vet...
    Jag drömmer också om sommar och en härlig jumpsuite att hoppa i ljumma sommarkvällar :)
    Kramar
    Jessica

    SvaraRadera
  3. Så trist. Tyvärr blir det så ibland. Jag vet.

    Hoppas du känner dig bättre i dag.

    Kram N

    SvaraRadera
  4. Så trist när kroppen strejkar när man har trevligheter planerat, hoppas du vaknar upp pigg och smärtfri imorgon...

    Fin jumpsuit och skor ifrån HM de måste jag kika efter!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  5. Nej men huuua..
    Krya på dig fina du!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  6. Hoppas du mår bättre! Jag har varit inne och röstat på dig på bloggtoppen!
    Kram Helena

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails