HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

torsdag 25 februari 2010

Mmmm vad gott & snyggt...



Hemma igen trött, mätt och fullskrattad...om man nu kan vara det?! Alltid lika kul och träffas hemma hos någon och äta, dricka vin och allt tjejsnack med alla gapskratt;-)

Har sett en underbart fin utbyggnad av K:s smakfulla hus med sån rymd och utsikt över sjön som ligger alldeles utanför. Såklart fullt med is och snö nu men har även sett deras baksida sommartid och den är inte att leka med! En stor altan planeras där i vår med och då var vi snabba att planera in en kräftskiva där i augusti! Här missas inga tillfällen;)

Passar på att visa er några av mina silverringar som är specialdesignade "just for me" av silversmed Inger Stenberg. En fantastiskt fräsch dam på hela 79(!) år som håller på med sitt silversmide. Hon säger själv "Åldern är ingenting som sätter stopp för mig. Jag i full gång med fantasifulla idéer och med en erfaren och säker hand, trots mina 79 år, så skapar jag de mest iögonfallande silversmycken åt båda ung som gammal."

Hoppas jag är lika pigg när jag är 79....;)

Av Inger kan du beställa i princip vad som helst och hon har mycket humana priser på sina verk. Det som är så kul är att du är ganska ensam om just din grej.
I morgon ska jag visa er några sköna skapelser i klädväg...

Time to sleep;)

Adela

1 kommentar:

  1. Halloj där !!
    Wow vilka fina smycken..himmel alltså !!
    Och du..vilka fina kläder du har också..helt i min smak !! Jag länkar dig på stört !!
    Kraam Anette
    P.s Sååå söta westisar du har !!!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails