HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

onsdag 24 mars 2010

Flygande vår & detaljbilder



I dag är det verkligen vår i luften! På lunchen såg jag flygande i ett V, vad jag trodde var tranor, men från en säker källa sas det att det måste ha varit gäss;) Strunt samma, de var så härliga att se hur de flög så snyggt där uppe i ett perfekt V. Kanske var de på väg till sjön nedanför där vi bor. Tänker på en fin vän Cc som flyger till Thailand idag! Vad härligt! Tror hon kommer att få det underbart.


Har lånat en kamera en stund idag och tagit några detaljbilder hemma. Inte alls lika bra bilder som med min kamera;, men det beror kanske på mina inställningar. Visar er i alla fall den fina teburken som är en present från jobbarkompisar, den svarta roskudden är en fin historia från MIO och takkronan är en riktig snygging från IKEA som sitter på gästtoaletten.

Det vita fatet med glaskupan hör egentligen inte alls ihop. Fatet från ANNA K Inredning var zinkfägat innan men jag sprutmålade det vitt och sen var glaskupan perfekt till;) Madonnan har fått flytta in i vardagsrummet på det lilla vita auktionsbordet. Hoppas hon vakar över oss;)


Adela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails