HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

måndag 15 mars 2010

Hunky Dory outfit




Tänkte visa er en dagens Hunky idag. Gillar inte att vara med på bild själv, men vad gör man inte för sina bloggvänner;) Tycker själv det är så kul att se andras dagliga outfiter! Älskar min fina isblå Hunky Dory tunika som man kan bära på olika sätt. Just idag med gråblå spetsunderklänning från Kaffe och med brunt skinnskärp från Object. Den är lika fin utan skärp med, det kanske gör den lite tuffare med det till;) Till det ett par gamla trotjänare, smala VILA jeans.

Ska ge mig ut på en löprunda nu! Hoppas hitta asfalt för jag har ingen lust att bryta benen…;)Tar med mig lille T som sällskap och som har orken att springa den rundan. Hans mamma B är lite äldre och inte alls så förtjust i att springa så hon brukar mer fungera som en bromskloss då. Dessutom är hon mitt i sin löpperiod…ja ni vet ju själva hur det är;-)

Sen blir det hem och ta en ganska lugn kväll efter helgens jobb m m. Lasagne in i ugnen så blir A & A nöjda!

Ska visa er nåt fint sen ikväll och en kul historia!

Ha en riktigt skön kväll.

Adela

4 kommentarer:

  1. Den tunikan är så sjukt fin...hoppas det gick bra på din löprunda!! Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Så, så snyggt. Häftigt med tufft bälte till det romantiska.
    Ha en riktigt skön kväll.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Men schnyygging....en bild på bloggerskan, man får tacka...=)

    Loella

    SvaraRadera
  4. Mmm gillar tunikan mycket!
    Löprundan gick hyfsat men det var H A L T...
    Ja Loella, gillar inte att posa själv, men det är kul att se kläderna på tycker jag!;)

    Kram till er alla;)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails