HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

måndag 15 mars 2010

Madonna is in town;)



Nu har MADONNA kommit till småstaden! Hon anlände i eftermiddags i ett paket... "Like a prayer";) Visst är hon fin min Madonna? 42 cm hög ovanför backen.

Men vilken rolig historia! Surfade en dag på nätet och av en slump hittade jag denna underbara Madonna till mycket billigare pris än de brukar vara. En webshop jag aldrig har sett innan...tycker jag har koll annars;-) Beställde damen och väntade...hann till och med glömma bort henne...

Idag kom ett mail om att jag hade en paket att hämta! I mitt förvirrade tillstånd med mycket på jobbet så förstod jag inte var det var. Lite misstänksam ringde jag utlämningsstället och undrade var paketet kom ifrån. Ett lustigt namn tyckte jag som inte sa mig nåt. Hämtade ut paketet i alla fall och då ser jag en liten etikett med Jeanne d´Arc Living. Då började det ljusna lite;) Hem och packade upp paketet och ser att webbutiken finns i Boxholm. I paketet ligger ett handskrivet brev, med. Hej...osv...plus en Jeanne d´Arc Living tidning och en jättefin madonna tavla! Men vad generöst tänkte jag. Sen ser jag att brevet är underskrivet med; Kul att du hittade oss, din kusin H!

Världen är liten eller hur? ;) Utav ALLA webbutiker som finns så hittade jag den som min kusin driver, vilket jag inte hade en aning om att han hade! Så kan det vara...man har inte full koll på släkten. Nu kan jag rekommendera den! Box Flower, med mycket Jeanne d´Arc Living, GreenGate med mera. Nu måste man väl få släktrabatt, "blink blink";)
Så, nu är Madonna här!

Tänk förresten om detta vore "ljudblogg" då skulle ni får höra 15 åringen sjunga för full hals på sitt rum:-)

Sov gott;)

Adela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails