HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

fredag 5 mars 2010

Lantkök






Var uppe på arbetsplats E köksavdelning igår och pratade med våra "kökstjejer", dvs de som ritar alla kök. Det finns så mycket fina kök och jag kan bara tänka mig hur svårt det måste vara som huskund att välja! Själv så skulle valet hamna på något slags lantligt vitt kök med värme o charm i, men såklart i modernt "lantsnitt" ändå för fräschheten och att det ska vara lätt att hålla i ordning på alla saker och lättstädat. Lantsnittstil?....Undrar om den benämningen ens finns? Kanske ett nytt begrepp i husvärlden? ;)

Fredag och fredagsfika på jobbet är mumma, särskilt om det finns vispad grädde till;-)

Kvällen ska spenderas på arbetsplats P med mina bus. Det är aldrig trist att komma dit, tvärtom spännande, man vet aldrig vad som kommer att hända.

Önskar er en skön fredag;)

Adela

1 kommentar:

  1. Dessa bilder är jag, personifierad. Så skulle det se ut om jag fick börja från början!

    Många kramar

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails