HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

torsdag 4 mars 2010

Ibland blir det inte riktigt som man har tänkt sig...







Nyss hemkommen från ett av mina arbeten;) Den här dagen blev inte så bra och inte riktigt som jag tänkt mig. En del dagar är sådana eller hur? Då ligger det bara i luften och sen är det svårt att få dagen att vända. I dag var det en sån dag med flera irritationsmoment på vägen. Inte värre än det går att vända på men tillräckligt just idag. Avskyr orättvisa i alla former och har svårt att förstå en del människor som praktiserar det.

Det är som sagt mycket på G på arbetsplats E nu och att en del är otåliga och inte inser att saker och ting går bättre om man tar dom i tur och ordning, är oerhört frustrerande ibland. Nog om detta...men jag vet att NI med vet att så här är livet ibland.;)


Ett enkelt sätt att pigga upp sig dagar som dessa är att njuta av en ny tassetvårlök i köket och ett ljuvligt doftande doftljus. Båda superbilliga på Ikea.;)

Inte så billigt alls men istället så njutningsfullt för ögat är ChillNorway kollektion som jag fått upp ögonen för! Jättefina kläder men till kanske lite högt pris. Men...som jag sagt tidigare; Det är gratis att kika! ;.) Den vita tunikan på bilden är helt underbar!

Nu ska jag krypa ner i badet med tända ljus och njuta ikväll...inget mer jobb och ingen ska störa. Bara två vita vänner på mattan som ligger o kikar på mig;)

I morgon är en annan dag och det är ju fredag och fredagsfika, då ser vi livet ljusare igen!;)



Adela

1 kommentar:

  1. Fina du!
    Njut nu av det du är värd........



    Loella

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails