HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

lördag 20 mars 2010

Spontant





Lördag förmiddag med lång sovmorgon vilket var välbehövligt. Var otroligt trött igår och funderar på att planera in en weekend borta i nån större stad snart, långt bort från alla jobb, smutsiga hundar dammsugaren och andra måsten! Bara vara och strosa på stan, fika, restaurang, besöka loppisar, butiker, bio ja allt kul, med någon bästa vän. Vad skönt det skulle vara!;)

Solen letar sig fram lite här så nu ska jag ge mig ut med de vita vännerna o springa en tur.

Lite spontanknäppta bilder idag på det jag gillar! Visar också en spontaninköpt söt vit blus. Cheapy historia på Lindex, extra kul med rabattkupong;). Mycket användbar känner jag och fin med sina volanger. Den muntrade upp mig en trött fredag som igår;)

Ikväll är det P som gäller 16-22 men vi ses då;)

Adela

2 kommentarer:

  1. Hänger hemma hos mig också....;)
    Mycket användbar, tur du vi inte har mycket lika i smak....


    Kramen Loella lilla

    SvaraRadera
  2. Kan tro det Loella att du har den med;)
    Mycket lika smak=)

    Kramis
    Adela

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails