HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

fredag 19 mars 2010

Vårjacka?








Har ni köpt vårjacka eller ska ni göra det? Det finns så mycket snygga ute i butiker och på nätet. Visar en del här som jag gillar. Olika modeller beroende på vad man vill ha, är i behov av eller helt enkelt inte kan motstå;) Odd Mollys Lotta Lotta long coat som jag visat er förut är en sån jag helt enkelt inte skulle kunna motstå men man blir stoppad av priset. Grymt dyr faktiskt. Jackorna här är några smakprov ur Nellys sortiment. Flera fina olika modeller!

Suveränt lugn fredagskväll här med ett glas vitt efter mycket jobb denna veckan. Återstår ett pass i morgon kväll;). Har varit lite för mycket helgjobb nu i tre månader...får nog försöka ändra på det lite.

Hoppas på sol i morgon som de har lovat! Då ska jag springa en sväng och njuta av solen om den behagar visa sig. Håll tummarna!

Njut av kvällen nu;)

Adela

2 kommentarer:

  1. Jag slog på stort och köpte en Lotta Lotta i powder. Men så har jag faktiskt inte köpt en kappa på flera år så jag tyckte att det var ok.

    Hoppas också på sol i morgon.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Å jag blir nästan lite avundsjuk=) Den är SÅ SNYGG! Den finaste kappan jag har sett överhuvudtaget tror jag;)Bra köp av dig!

    Kramis Adela

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails