HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

tisdag 13 april 2010

Desigual




Desigual är på frammarsch lite överallt i Sverige. Mycket mysiga kollektioner, i måttliga mängder tycker jag. Jag är ju inte den som älskar för mycket starka färger men en och annan grej är kul. Den vita kjolen ville att jag skulle prova den;) i vår fina butik, FINA HEM här i Småstaden. Superfin kan man sammanfatta den.

Med vit eller svart botten tycker jag deras plagg är snygga, men jag hoppas å andra sidan att det inte kommer att explodera mer i f ö r många butiker, då blir man nog lite trött på att se för mycket av det.

Gillar ni Desigual?
Ses ikväll;)

Adela

4 kommentarer:

  1. Desiguals kläder är så häftiga.
    Under vårt år på Mallorca såg jag märket hela tiden. Kul att det kommit till Sverige också :)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Oh jag älskar Desigual! Tycker att det för mycket av något kan va helt underbart! Det handlar ju mycket om att kombinera det på ett snyggt sätt! Men jag som inte är så vit och shabby chic av mig dras till starka mönster och färger! Jättefina modeller du hade valt ut! Kramar

    SvaraRadera
  3. Kul med en ny blogg! Fin var den oxå!!Hit kommer jag igen. Lycka till! Jannice

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Åh vilka underbara kläder!!!
    Skulle gärna ha varenda plagg du visade. Vilken urmysig blogg du har!!
    Kram Susanne

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails