HOUSE of ADELA

HOUSE of ADELA

tisdag 27 april 2010

The One har 2 systrar...





...som luktar underbart på sina olika sätt! Léau the One & Rose the One är deras namn. Nu blir det svårt att välja nästa gång;) Ungefär lika fina i doften alla tre, även om The One förmodligen vinner igen;)

Kväll
på arbetsplats P och alltid händer det nåt. Här är inget förutsägbart...
Halsen spökar, sviter efter "lättklädd i kort sommarklänning" i lite kalla vindar under modevisningen, antar jag.

Min fina fönsterlucka byter plats hemma. Den har inte riktigt bestämt sig för var den ska vara;) FIN är den i varje fall! Lagom shabbad och chickad som vi brukar säga;)

Önskar er en skön kväll.

Adela







3 kommentarer:

  1. Din blogg är verkligen superfin och full av inspiration...
    Lägger dig på min blogglista om det är ok?

    // Mia

    SvaraRadera
  2. Hoppas halsen bara spökar lite och det halsonda försvinner.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för titten!
    Kul att du gillar min blogg, det finns så många fina bloggar så jag känner att jag tappar många fina. Din t.ex. Ska följa din så jag inte tappar bort dig!
    Kram Anna

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails